Прес-Центр - Обсяг ринку онлайн-реклами в Європі підібрався до 13 млрд. EUR

Меню

Розділи новин

Пошук




Публікації

Головна » Статті » Новини мас-медіа » Світ


Обсяг ринку онлайн-реклами в Європі підібрався до 13 млрд. EUR

Ринок Інтернет-реклами в Європі у 2008 році зріс на 20%, до 12,9 млрд. евро (18,06 млрд. долл.).

 

Про це йдеться у доповіді компаній Interactive Advertising Bureau Europe і PricewaterhouseCoopers, повідомляє з посиланням на Прайм-ТАСС газета «РБК daily».

 

На долю топ-10 найбільших національних ринків Інтернет-реклами в Європі припадає 93% її загального обсягу. Найбільший ріст в 2008 році продемонстрували ринки Інтернет-реклами в Іспанії — 26%, Данії та Норвегії — по 22%; найменший – у Голландії — 9%.

 

За оцінками PricewaterhouseCoopers, 2009 рік буде складним для ринку Інтернет-реклами, оскільки обсяги зрілих ринків будуть знижуватись, а зростання на ринках, що розвиваються, буде нижче раніше зроблених прогнозів.

 

За словами представника «Фінаму» Владислава Кочеткова, російський ринок Інтернет-реклами у 2008 зріс на 50%, до 600 млн. доларів, що складає близько 5% у Європі. На його думку, у 2009 р. російський ринок зросте на 10% у доларовому еквіваленті, а у рубльовому ще більше. «Якщо така динаміка росту залишиться, то у найближчі чотири-п’ять років російський ринок за обсягами може зрівнятись з найбільшими європейськими ринками», — зазначив аналітик.

 

Прес-секретар «Рамблер Медіа» Марина Анісімова вважає, що російський ринок Інтернет-реклами усе ще перебуває на початковій стадії свого розвитку. За її словами, у 2008 році на долю Інтернет-реклами припало всього лише 5-6% від загального «рекламного пирога», тоді як на більш зрілих ринках на Інтернет припадає до 15-20% рекламних бюджетів. «Тож перспектив у російського ринку, схоже, більше, ніж у «середньоєвропейського», — вважає вона.

 

 

«Прес-Центр»

Категорія: Світ | Опубліковано: 16.06.2009 18:57
Ключові слова:



Усього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
©2008-2012 Прес-Центр
Використовуючи матеріали з "Прес-Центру" не забувайте на нас посилатися