В Уанеті дізнатись відвідуваність того чи іншого інтернет-видання нескладно — майже на всіх сайтах висять лічильники, які показують кількість відвідувачів та кількість переглянутих ними сторінок за останню добу. В основному, це лічильники українських рейтингових систем Bigmir.net та I.ua, а також російської Liveinternet.ru. Якщо даних, почерпнутих з лічильника, замало, більше можна отримати на сторінці з повною статистикою по конкретному онлайн-медіа. Таку сторінку можна знайти на сайтах тих-таки рейтингів.
На початку листопада працівники радіостанції «FM Галичина» дружно поміняли свої аватарки на «Фейсбуці». На нових світлинах усі вони були зображені із дивним знаком, намальованим на обличчі. «Що сталось? То якийсь такий флешмоб?», — цікавились френди.
Російська «Вконтакті» залишається найпопулярнішою соцмережею на Львівщині. Стрімко, вочевидь, під впливом Євромайдану, зросла аудиторія Twitter’а. Такі дані навів «Яндекс» у своєму свіжому огляді «Соціальні мережі та Твіттер в Україні та Львівській області, літо 2014 року».
Соцмережі порвала публікація на «Прес-Центрі» про 4 вакансії у Львові для журналістів. Люди вражені, за яку мізерну зарплату доводиться «пахати» представникам так званої четвертої влади.
Місяць тому до твітер-акаунта Lviv_Novyny я «прикрутив» сервіс Bitly.com, який, окрім того, що генерує короткі url-адреси, вміє збирати статистику. Завдяки йому дізнався, які з львівських новин викликали найбільший інтерес в аудиторії, тобто набрали найбільше кліків (відповідно, і переходів) за період з 24 листопада до 23 грудня 2013 року. Але про це трохи згодом.
«Мы строили, строили и наконец построили!», — радів Чебурашка. Так само зараз радію і я. Сайт Prybutok.com.ua (він же — «Прибуток») зазнав давно вимріяного оновлення. І за це я дякую безмежно дякую веб-студії ntaxa.com та особисто її керуючому партнеру Маріанні Душар.
«Яндекс» представив цікаве дослідження про пошукову активність мешканців Львова та області. Наведені в ньому дані можуть підказати журналісту чи редактору, на які теми слід звернути увагу, а також дозволять більше зрозуміти аудиторію, її інтереси.