Прес-Центр - Послугами „Голосового робота” ВАТ „Львівобленерго” скористались понад 1300 споживачів

Меню

Пошук




Публікації

Головна » Статті » Прес-релізи » Економіка


Послугами „Голосового робота” ВАТ „Львівобленерго” скористались понад 1300 споживачів

ПРЕС-РЕЛІЗ
03.11.2008
 
Послугами „Голосового робота” ВАТ „Львівобленерго” скористались понад 1300 споживачів
 

 

З 1 вересня 2008 року ВАТ «Львівобленерго» впровадило Автоматизовану довідкову інтерактивну систему („Голосовий робот”) в місті Львові за тел. 295-19-14, де споживач може заздалегідь дізнатися суму до оплати за спожиту електроенергію. З 1 вересня по 20 жовтня 2008 року послугами „Голосового робота” скористались 1356 споживачів Товариства.

 

Найбільше дзвінків припадає на вихідні дні — понад 85%, та на період з 13 по 16 годину — 40%. Хоча і в нічний час дзвінків було немало — за період з 1 вересня по 20 жовтня 2008 року з 23 00 год. до 5 00 год. ранку 44 споживачі поцікавились станом своїх розрахунків за електроенергію.

 

Нагадуємо, щоб скористатись послугами „Голосового робота”, необхідно:

Перший  крок:  зателефонувати за номером 295-19-14;

Другий крок:     перевести телефон у тоновий режим;

Третій крок:      ввести шість останніх цифр десятизначного коду.

 

Кожен споживач може знайти свій код на квитанції про оплату або інформаційній квитанції про стан розрахунків за спожиту електроенергію, які споживач отримує в місці оплати. Коди споживачів у зв’язку із впровадженням „Голосового робота” були змінені, тому слід брати до уваги квитанції, які видані після 1 серпня цього року.

 

Увага! Форма квитанцій у різних банках може бути різною, але код споживача вказується обов’язково.

Автоматизована довідкова інтерактивна система обладнана чотирма каналами зв’язку і працює цілодобово. Скористатись „голосовим роботом” можна лише з телефонного апарату, який має функцію тонового режиму. 

 

Інформація у базі „Голосового робота” оновлюється щоденно, однак стан розрахунків, який повідомляється системою, зміниться лише через два робочі дні після того, як споживач здійснив оплату за спожиту електроенергію.

 

Автоматизована довідкова інтерактивна система діє лише у Львові, в перспективі розглядається її впровадження у районах області. „Голосовий робот” вніс зручність в проведенні розрахунків і став ще одним кроком ВАТ „Львівобленерго” до підвищення якості обслуговування, створення максимально комфортних умов для споживача. 

 

Якщо Ви не можете знайти код на квитанції чи у Вас виникають інші питання щодо функціонування довідкової системи, потрібно звернуться по телефону в район електричних мереж ВАТ “Львівобленерго”, який обслуговує Ваше помешкання: Франківський РЕМ — 237-49-05; Галицький РЕМ (центр) — 261-32-44; Галицький РЕМ (Сихів) — 223-05-68; Шевченківський РЕМ — 293-22-07, 293-22-08; Личаківський РЕМ — 237-49-07; Залізничний РЕМ — 233-41-61. Крім цього, номер телефону свого РЕМ можна дізнатися з бланку Договору про користування електричною енергією (пункт 32); з довідника споживача електроенергії; з рахунку-квитанції попередніх років.

 

 

Відділ корпоративних зв’язків

ВАТ “Львівобленерго”

 

Категорія: Економіка | Опубліковано: 04.11.2008 19:35
Ключові слова:



Усього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
©2008-2012 Прес-Центр
Використовуючи матеріали з "Прес-Центру" не забувайте на нас посилатися