Меню

Пошук




Публікації

Головна » Статті » Прес-релізи » Економіка


СК «НАСТА» та мережа автосалонів «АвтоБум» у Львові вивчили потреби справжніх водіїв

Картинка: СК «НАСТА

 

 
 
 
 
 
 
 
 
ПРЕС-РЕЛІЗ

30.01.2009

     

З 1 лютого по 1 березня 2009 року страхова компанія «НАСТА» спільно з мережею автосалонів «АвтоБум» проводить у місті Львові акцію «Потреби справжнього водія». У ході акції кожен клієнт, який купує будь-який автомобіль у мережі салонів «АвтоБум» і повне «КАСКО» від СК «НАСТА», одержує у подарунок страхування цивільної відповідальності і повний бак пального.

 

«Що потрібно справжньому водієві? Зрозуміло, відчуття комфорту за кермом і повна захищеність від усіх неприємних випадків, які можуть трапитися на дорозі, - відзначає директор з продажу СК «НАСТА» Павло Конєв. - Ну а доповнити цей букет може тільки відчуття повної свободи і можливості їхати у будь-якому напрямку, яке виникає, коли в авто повний бак. Саме ці враження ми намагаємося подарувати всім учасникам акції».

 

Нагадаємо, що «АвтоБум» - це незалежний дилер, представництва якого охоплюють 12 областей України.

 

 

***

 

«НАСТА» в Україні

  • Українська страхова компанія «НАСТА» була зареєстрована 23 квітня 2008 р.
  • Компанія має 12 ліцензій на здійснення страхової діяльності.
  • Офіси СК «НАСТА» знаходяться в Києві, Донецьку, Львові, та Одесі.
  • Обсяг статутного капіталу СК «НАСТА» становить 39 927 632, 78 грн.
  • За станом на 30.09.2008 р. компанія зібрала 22 808 763,51 грн. страхових премій.
  • СК «НАСТ» є повноправним членом Ліги страхових організацій України.

 

 

За детальнішою інформацією прохання звертатися:

Eurocom Global

+38 (044) 391 11 12

Евгеній Кисилевський (8 097 946 22 87)

E.Kisilevskiy@eurocomglobal.com.ua

Людмила Рубінець (8 097 811 98 33)

l.rubinets@eurocomglobal.com.ua

Категорія: Економіка | Опубліковано: 30.01.2009 18:31
Ключові слова:



Усього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
©2008-2012 Прес-Центр
Використовуючи матеріали з "Прес-Центру" не забувайте на нас посилатися