Прес-Центр - Оголошується конкурс серед журналістів на тему соціального сирітства дітей заробітчан

Меню

Пошук




Публікації

Головна » Статті » Прес-релізи » Економіка


Оголошується конкурс серед журналістів на тему соціального сирітства дітей заробітчан

Логотип МТС

 

 

 
 
 
 
 
 
 
ПРЕС-РЕЛІЗ

12.03.2009

 

 

Шановні колеги!

 

Компанія МТС-Україна та Львівський обласний центр соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді оголошують конкурс серед журналістів в рамках акції «Алло, мам!».

 

Тема конкурсу

Соціальне сирітство дітей заробітчан

 

Тривалість конкурсу

10.03.2009 – 17.04.2009

 

Умови конкурсу

     До участі в конкурсі запрошуються журналісти п’яти областей: Львівської, Тернопільської, Закарпатської, Чернівецької, Івано-Франківської.

     Мінімальний тираж ЗМІ, де планується опублікувати матеріал: 5000 примірників.

     Журналісти надають організаторам конкурсу контакти героїв публікацій/ефіру.

     Участь в конкурсі беруть тільки ті матеріали, які появилися в ЗМІ не раніше 10.03.2009 і не пізніше 17.04.2009.

     Кількість конкурсних публікацій/сюжетів від одного автора – без обмежень;

     В кожній області визначається один переможець, який бере участь в телемарафоні. Участь у телемарафоні для переможця обов’язкова.

     Грошова винагорода переможцеві в кожній області складає 1200 грн.

     Двоє інших авторів найкращих матеріалів у кожній області отримують по 700 і 500 грн.

 

Вимоги до текстових/аудіо- відеоматеріалів матеріалів

     Не менше 5000 знаків, в основі – проблема, подія чи аналіз проблеми. Всі матеріали готуються на основі реальних свідчень дітей та батьків (опікунів), плюс коментарі інших фахівців: психологів, чиновників.

     Стиль: репортаж, інтерв’ю, аналіз проблеми;

     В аналітичних матеріалах мають бути коментарі фахівців та посилання на конкретні факти, які ілюструють проблему.

     Вимоги до теле- радіосюжетів: не менше 5 хв. ефіру, коментарі фахівців, пряма мова дітей, батьків (опікунів).

     Конкурсні матеріали мають бути надані у вигляді посилань ( Інтернет-видання) та PDF-файлу зверстаної сторінки і примірника видання (для друкованих ЗМІ) поштою на адресу організаторів. Аудіо- відеоматеріали слід надіслати на цифрових носіях на адресу організатора.

     Вимоги до відвідуваності інтернет-видань: не менше 1500 хостів у тиждень.

     Бонусом є аналіз внеску технологій (напр., ІТ-телефонія, Інтернет, мобільний зв’язок) в активніше спілкування батьків і дітей.

 

Організаційна структура

     Конкурсні матеріали оцінюватиме журі в складі представників компанії МТС, соціальних працівників, громадських експертів;

     Організатори забезпечують переможцеві та героям публікацій/сюжетів приїзд і побут у Львові на час запису телемарафону (орієнтовно 5-7.05.2009);

     На телемарафоні журналіст-переможець представляє своїх героїв та розповідає про їхню історію. Тому журналіст зобов’язаний попередити героїв своїх репортажів про ймовірність участі в телепрограмі та отримати від них згоду. Ваші герої отримають від компанії стартові пакети тарифу «Європа» для дешевих дзвінків за кордон. Перший дзвінок (привітання мами з Днем матері) відбудеться в студії.

 

 

Поради щодо участі

Шановні друзі! Запропонована вам тема – не нова. Вже протягом багатьох років щодня ми спостерігаємо тривожний феномен: соціальне сирітство, коли діти виростають сиротами при живих батьках, які виїхали на заробітки. Більше того, ці діти на наших очах стають дорослими: вступають у ВНЗ, працюють, одружуються. Пропонуємо вам, шановні журналісти, дослідити цю тему глибше. Ось деякі із запитань, на які ми спільно шукатимемо відповіді:

     В чому особливість нового покоління українських громадян, батьки яких на заробітках?

     Відчуження в сім’ях: як воно проявляється і як його лікувати?

     Гроші чи мама, або що обирають діти заробітчан?

     Як дають собі раду з дітьми тимчасові опікуни: бабусі й дідусі, сусіди, родичі, старші діти?

     Спілкування поколінь: як спілкуються діти з батьками-заробітчанами, про що розмовляють, пишуть, просять?

     Син без батька, доня – без мами. Як впливає відсутність батьків на розвиток підлітків і як це формує їхню поведінку на майбутнє?

     Технології на службі спілкування. Які сучасні досягнення використовують діти й батьки для постійного спілкування?

 

Це далеко не повний перелік запитань. І ви маєте шанс його доповнити. Ми не прагнемо наголошувати лише на негативі. Зрозуміло, що є багато позитивних прикладів взаєморозуміння, підтримки, певних досягнень і досвіду, які винесли сім’ї заробітчан зі своєї розлуки. Такі приклади в наш час особливо цінні. Тому ми віримо у ваш професіоналізм та обіцяємо підтримку на будь-якому етапі конкурсу.

 

 

Заявка до участі в конкурсі

З метою ліпшої координації та підтримки, наполегливо рекомендуємо всім журналістам, які зацікавлені взяти участь в конкурсі надіслати заявку в довільній формі на електронну адресу vkhitsyak@mts.com.ua або ж зробити це телефоном: 8 050 430 15 15 (Володимир Хіцяк). У заявці вкажіть контакти, ЗМІ, в якому Ви плануєте розмістити свої матеріали та орієнтовну дату публікації/виходу в ефір. Таким чином Ви завжди можете розраховувати на допомогу фахівців компанії МТС (коментарі щодо зв’язку, тарифів на дзвінки закордон, співпраці з Міжнародною організацією з міграції) та Львівського обласного центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді, які охоче нададуть необхідну інформацію, статистику, коментарі, посприяють у пошуку героїв ваших публікацій та підготують їх до зустрічі з журналістом.

 

Ви можете надіслати свої матеріали звичайною або електронною поштою:

 

79017, м. Львів, вул. Івасюка, 3 (з поміткою «Алло, мам!»)

vkhitsyak@mts.com.ua  

 

За додатковою інформацією звертайтеся:

 

Володимир Хіцяк,

Експерт із зовнішніх зв’язків ЗТУ МТС-Україна

т.: 8 050 430 15 15

e-mail: vkhitsyak@mts.com.ua

Категорія: Економіка | Опубліковано: 12.03.2009 16:27
Ключові слова:



Усього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
©2008-2012 Прес-Центр
Використовуючи матеріали з "Прес-Центру" не забувайте на нас посилатися