Прес-Центр - Оператор зв’язку Beeline допомагає своїм клієнтам заощаджувати

Меню

Пошук




Публікації

Головна » Статті » Прес-релізи » Економіка


Оператор зв’язку Beeline допомагає своїм клієнтам заощаджувати

Логотип Beeline

 

 








ПРЕС-РЕЛІЗ

31.03.2009

 

 

Львів, 31 березня 2009 року. Під час засідання львівського «Прес-центру» представники оператора зв`язку Beeline розповіли про головні принципи тарифікації послуг та порадили, як можна заощадити на мобільному зв`язку.

 

Результати останніх досліджень споживацьких настроїв свідчать: українці продовжують активно користуватись послугами мобільного зв`язку. Згідно з даними аналітиків ринку, зараз населення України використовує 55,8 млн. sim-карт. Таким чином, рівень проникнення послуг мобільного зв`язку на ринку України є дуже високим – 120,5%. За даними Держкомстату, нині на 100 українських домогосподарств припадає 149 мобільних телефонів. Це на 84% більше, ніж у 2007 році.

 

Водночас спостерігається зміна поведінки українського споживача: він став раціональнішим, почав ретельніше планувати свої витрати на зв’язок, шукає оптимальні та зрозумілі тарифи для здійснення дзвінків на будь-які напрямки.

 

Аби уникнути зайвих витрат, споживачеві варто звертати увагу на так звані  приховані «драйвери витрат» - плату за з`єднання, різноманітні інтервали тарифікації, фіксовані щомісячні поповнення рахунку, плату за збереження номера та ін. Саме вони часто призводять до того, що абонент змушений витрачати на зв’язок більше, ніж він планував.

 

Як зазначив директор Львівської філії ЗАТ «Українські радіосистеми» Юрій Рациборинський: «Сьогодні люди вдаються до різних способів економії своїх коштів. Тому споживач має право знати, за що він платить. Зараз як ніколи важливо дати абоненту відчуття стабільності та зрозумілих тарифів. Ми не хочемо перевантажувати абонента великою кількістю умов, прихованих «під зірочками». Це незручно і не має сенсу. Наші тарифи прості та прозорі, і в цьому дуже легко переконатись».

 

Саме тому Beeline зберігає цінові параметри в своїх популярних тарифних планах. Наприклад, умови тарифного плану «29» є стабільними ще з моменту його появи на ринку в 2007 році. Головна перевага ТП «29» – єдиний тариф на дзвінки у 0,29 грн/хв, щосекундна тарифікація, відсутня плата за з’єднання. Завдяки гнучкій ціновій політиці цей тариф досі утримує першість у продажах серед пропозицій Beeline для масового сегменту в Україні.

 

Окрім цього, мешканці Західної України можуть заощаджувати завдяки тарифу «Західний», у якому вартість будь-яких дзвінків у мережі Beeline — 0 коп/хв, без плати за з’єднання і без обов’язкових щомісячних платежів. Цей тарифний план розробили спеціально для жителів Західної України (Львівська, Закарпатська, Чернівецька, Тернопільська, Волинська, Івано-Франківська та Рівненська області). Відтак, мешканці Західної України можуть дзвонити до Польщі, Чехії, Іспанії, Португалії, Угорщини, Греції, Німечини, Словаччини, Румунії, Швейцарії по 0,90 грн/хвилина.

 

При дзвінках з території інших регіонів України вартість кожної хвилини дзвінка усередині мережі Beeline складає 7 копійок. Вартість дзвінків на номери інших операторів мобільного зв’язку і стаціонарні телефони в Україні і Росії — 0,70 грн./хвилина.

 

 

 

*     *     *

ЗАТ «Українські радіосистеми» та ТОВ «Голден Телеком» входять до міжнародної групи компаній «ВимпелКом», яка здійснює комерційні операції у 7 країнах СНД.

Об’єднана компанія надає повний спектр телекомунікаційних послуг, включаючи цифровий мобільний зв’язок стандарту GSM 900/1800, радіорелейний зв’язок, фіксований міжміський та міжнародний телефонний зв’язок, швидкісний доступ в Інтернет та послуги передачі даних на всій території України. Мобільна мережа Beeline побудована на найсучаснішому обладнанні, призначеному для використання у 3G-мережах.

Beeline, як соціально відповідальна компанія, здійснює адресну підтримку різних дитячих закладів, а також підтримує соціальні проекти у освітніх та культурній галузях. Наприкінці 2008 року співробітники об’єднаної компанії прийняли рішення відмовитись від придбання подарунків корпоративним клієнтам і зекономлені кошти скерувати на підтримку дитячого кардіоцентру. У рамках проекту «Школи малих міст» у школах невеликих містечок та селищ, де встановлювали нові базові станції Beeline, були організовані конкурси дитячих малюнків «Світ Beeline».

 

У Львівській області Beeline вже три роки поспіль допомагає сиротинцю в Старому Роздолі щорічно організовувати дітям з особливими потребами день Святого Миколая. Також Beeline підтримує дитячий будинок в Івано-Франківську, будинок дитини в Тернополі, сиротинці в Ужгороді, Рівному та Чернівцях. У 2008 році під час стихійного лиха в трьох областях Західної України Beeline організував мобільні пости допомоги. Відтак люди, що постраждали від стихії в Закарпатській, Івано-Франківській та Чернівецькій областях, мали можливість безкоштовно дзвонити до своїх близьких та рідних. З 2008 року компанія долучилася до розвитку науки в Західній Україні, забезпечивши безкоштовним мобільним Інтернетом Львівську астрономічну обсерваторію. Технічні спеціалісти Beeline періодично проводять в обсерваторії лекції про новітні технології для студентів Львівського національного університету ім. І. Франка.

 

Компанія володіє багатьма нагородами. У 2007 році ЗАТ «УРС» стала переможцем всеукраїнського рейтингу «Бренд року» у номінації «Прорив року». У 2007 році ВАТ «Голден Телеком» став переможцем рейтингу інноваційних компаній «Гвардія новаторів». У 2008 році генеральний директор ВАТ «Голден Телеком» Андрій Міліневський посів перше місце у рейтингу «Гвардія керівників» у номінації «Телекоммунікації».

 

 

За детальнішою інформацією звертайтеся:

Ірина Рожок-Капранова

менеджер зі зв’язків із громадськістю

Львівської філії  ЗАТ "Українські радіосистеми" (ТМ "Beeline")

+380685403119

irozhok@beeline.ua

Категорія: Економіка | Опубліковано: 02.04.2009 11:12
Ключові слова: мобільні послуги, тарифи, Beeline



Усього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
©2008-2012 Прес-Центр
Використовуючи матеріали з "Прес-Центру" не забувайте на нас посилатися