Прес-Центр - «Білайн» увійшов до рейтингу 100 найдорожчих світових брендів

Меню

Пошук




Публікації

Головна » Статті » Прес-релізи » Економіка


«Білайн» увійшов до рейтингу 100 найдорожчих світових брендів

Логотип Beeline

 









ПРЕС-РЕЛІЗ

28.04.2009

 

 

28 квітня 2009 року, Москва. ВАТ «ВимпелКом» (ТМ «Білайн») оголошує про те, що бренд «Білайн» увійшов до ТОП-100 найдорожчих світових брендів, і визнаний одним з десяти найдорожчих світових брендів на ринку телекомунікацій. Бренд «Білайн» зайняв 72 місце і оцінений в 8,9 мільярдів доларів США. «Білайн» також продемонстрував найвищий на російському ринку «індекс вкладу бренду», що показує ступінь впливу бренду на фінансові і операційні показники компанії.

 

Рейтинг «BrandZ ТОП-100 найдорожчих світових брендів», опублікований  «Financial Times» і дослідницькою компанією Millward Brown Optimor, проводиться вчетверте. «Білайн» включений в рейтинг вперше. Методика рейтингу заснована на дослідженні думки кінцевих споживачів, а також на ринкових і фінансових показниках компанії.

 

«Цього року «Білайн» продемонстрував визначні показники, притому, що багато брендів втратили значну частину своєї вартості, - відзначила Джоана Седдон, Генеральний директор Millward Brown Optimor. Зростання вартості бренду «Білайн» пов'язане із зростанням фінансових показників, сильним вартісним капіталом бренду і перспективами зростання. На кінцевий результат також позитивно вплинули високі ARPU, нові придбання (Голден Телеком), що відкривають великі можливості зростання на ринку широкосмугового Інтернету, і запуски нових продуктів».

 

Коментуючи цю подію, Віце-президент з маркетингу і продажам ВАТ «ВимпелКом» Кент МакНілі відзначив: «Включення в престижний рейтинг світових брендів для нас почесно і приємно. Компанії, чиї бренди представлені в рейтингу, продемонстрували сильні позиції в брендменеджменті і управлінні бізнесом - якості повною мірою властиві «ВимпелКому» і бренду «Білайн». Сьогодні сильний бренд як ніколи допомагає компанії залишатися стійкою і сприяє збереженню лояльності існуючих клієнтів і залученню нових».

 

«Білайн» присутній у всіх регіонах Росії, а також в Казахстані, Україні, Вірменії, Узбекистані, Таджикистані, Грузії. Бренд «Білайн» зберігає хороші темпи зростання. Так, за оцінками іншого провідного світового дослідницького агентства Interbrand впродовж чотирьох років «Білайн» не лише утримує першу стрічку рейтингу найдорожчих російських брендів, але і нарощує свою вартість.

 

З моменту проведення першого рейтингу вартість бренду виросла на 49% з $5 млрд. в 2005 році до $7,43 млрд. в 2008 році. Бренд «Білайн» відомий всім споживачам (100%) послуг мобільного телефонного зв'язку, що проживають в Росії, що підтверджено свідоцтвом Роспатенту про визнання загальновідомим.

 

Категорія: Економіка | Опубліковано: 28.04.2009 11:55
Ключові слова:



Усього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
©2008-2012 Прес-Центр
Використовуючи матеріали з "Прес-Центру" не забувайте на нас посилатися