Меню

Розділи новин

Пошук




Публікації

Головна » Статті » Новини мас-медіа » Україна


«Перший Діловий» вирішив, що прийшов час зайнятись продажем власних програм

Картинка: fbc.net.ua

 









Телеканал «Перший Діловий» планує зайнятись продажем готового контенту, а також виготовленням програмного продукту «під замовлення».

 

Про це канал оголосив на власному веб-сайті. 

 

«Пропозиції про купівлю наших проектів надходили неодноразово, але, вирішуючи першочергові завдання, у тому числі працюючи над удосконаленням якості ефіру, нам доводилося залишати ці питання без уваги. У березні на посаду продюсера телеканалу ми запросили людину, яка буде розвивати цей напрямок», — відзначила голова правління «Першого Ділового» Олена Рудик.

 

На сьогодні 99% ефіру «Першого Ділового» складається із програм власного виробництва. Згідно з програмною концепцією більшість передач телеканалу несуть аналітичну та оперативну інформацію «сьогодні на сьогодні». Тому на продаж він пропонуватиме насамперед тематичні проекти, такі як «Туризм», «Історія Бізнесу», «Бізнес-книга», «Катастрофи», «Fashionline», «Національний інтерес» тощо.

 

Крім того, «Перший Діловий» має намір також закупляти новий програмний продукт для ефіру. «Що стосується придбання контенту, в першу чергу ми орієнтуємося на цікаву публіцистику і «глобальні» проекти, в основі яких серйозні наукові дослідження, якісну документалістику, програми про сучасний стиль життя, пізнавальні програми про новації у розвитку науки і технологій», — розповіла продюсер телеканалу Тамара В’югіна. «Нас менш за все цікавлять «легкі» проекти «для усіх», ми будемо купувати тільки те, що цікавить сучасну ділову людину», — зауважила вона.

 

 

«Прес-Центр»

Категорія: Україна | Опубліковано: 07.04.2009 09:02
Ключові слова:



Усього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
©2008-2012 Прес-Центр
Використовуючи матеріали з "Прес-Центру" не забувайте на нас посилатися