Прес-Центр - Реклама алкоголю рятує українське ТВ

Меню

Розділи новин

Пошук




Публікації

Головна » Статті » Новини мас-медіа » Україна


Реклама алкоголю рятує українське ТВ
Фото: ukrtime.com
 
 
 
 
 
 
 
 
 
В  2009 році обсяг коштів на ТВ-ринку скоротиться приблизно на 20% у порівнянні з 2008 роком. А кількість телеканалів може зменшитися на 40%, прогнозує генеральний директор ТРК «Україна» Вольдемар Дзікі.

 

Про це з посиланням на «Дело» повідомила «Економічна правда».

 

Готуючись до такої ситуації, телекомпанії вже почали перші кроки скорочення витрат. Те, що на багатьох з них зменшили обсяг закупівель нових медіапродуктів, підтверджує директор «Інтер Медіа Продакшн» Єгор Бенкендорф.

 

«Для продакшн-компаній, які вклали гроші в нові проекти, витрати, зважаючи на все, окупляться не швидко», - додає він.

 

Крім того, телеканали вже ведуть переговори про нові закупівельні ціни, пропонуючи вартість, меншу на 20%. Наприклад, за одну серію телесеріалу тепер пропонують заплатити не 300-310 тисяч доларів, а 200-220 тисяч. 

 

Телекомпанії вже зараз зменшують  виробництво власного продукту й звільняють людей. Багато каналів підтверджують, що ведуть подібну оптимізацію витрат. Як повідомлялося, значній частині технічних працівників телеканалу «1+1» повідомили про те, що їхні посади за 2 місяці буде скорочено.

 

Вже зараз продавці рекламного часу телеканалів зізнаються, що зростання доходів від рекламних надходжень нижче очікуваного. 

 

А очікувана цифра становила, за словами голови ради директорів групи компаній Star Media Владислава Ряшіна, до 650 мільйонів доларів (для порівняння, в 1999 році вона склала 20 мільйонів доларів).

 

Уповільнення зростання доходів від реклами відзначають у Новій комерційній телегрупі («Новий канал», СТБ, ICTV). 

 

«Відсоток зростання доходів від рекламних надходжень виявився нижче, ніж ми очікували. А очікували ми не менш 40%», -  підвів підсумки генеральний директор Нової комерційної телегрупи Андрій Партика.

 

При цьому він відзначає, що зараз  активно тривають продажі алкогольним брендам, які після прийняття Кабміном постанови про встановлення розміру мінімальної ціни на алкоголь можуть виділяти великі гроші на рекламу, розраховуючи на великі продажі.

 

 

«Прес-Центр»

Категорія: Україна | Опубліковано: 09.12.2008 17:59
Ключові слова:



Усього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
©2008-2012 Прес-Центр
Використовуючи матеріали з "Прес-Центру" не забувайте на нас посилатися