Меню

Розділи новин

Пошук




Публікації

Головна » Статті » Новини мас-медіа » Україна


2009 року регіональні ТРК втратять 45% реклами – прогноз

Картинка: caricatura.ru

 

 
 
 
 
 
 
 
 
Рекламні бюджети регіональних телерадіокомпаній у 2009 році знизяться на 45%.

 

Про це свідчать результати експертного опитування щодо реагування регіональних ринків медіа та реклами на загострення економічної кризи, яке провів Центр маркетингових досліджень Незалежної асоціації телерадіомовників, повідомила «Телекритика».

 

В опитуванні взяли участь 43 представники регіональних телерадіокомпаній.

 

За даними респондентів, у перші місяці загострення кризи рекламні бюджети вже знизилися на 5-15%. Найбільше урізання рекламної активності спостерігається в автомобільному секторі, нерухомості, комунікаціях та індустрії розваг.

 

За таких умов 81% опитаних ТРК вже продумали стратегію оптимізації чи зменшення видатків. Зокрема, 21% планують знизити витрати на закупівлю авторського програмного продукту,15% — скоротити виробництво власного продукту, 20% — скоротити персонал, 44% — скоротити накладні витрати.

 

Представники компаній також поділилися деякими ідеями залучення додаткових коштів:

 

• Розміщення оголошень про працевлаштування, привітання, загублені документи (21 канал, Ужгород)

 

• Залучення нових підприємств для розміщення реклами («18 Юніон», Макіївка, Донецька область)

 

• Тепер рекламі приділяють більше уваги. З’являються нові види послуг, їх можна рекламувати («Моріон», Євпаторія, Крим)

 

• Розробка проектів під замовлення. Підписання рекламних договорів на місяць, тоді як раніше – щонайменше на півроку («Новий Чернігів», Чернігів).

 

 

«Прес-Центр»

Категорія: Україна | Опубліковано: 15.12.2008 12:15
Ключові слова:



Усього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
©2008-2012 Прес-Центр
Використовуючи матеріали з "Прес-Центру" не забувайте на нас посилатися