Меню

Пошук




Публікації

Головна » Статті » Прес-релізи » Економіка


«Кредо-Класик» стала Страховою компанією UNIQA
ПОСТ-РЕЛІЗ
30.04.2010


Страхова компанія «Кредо-Класик», що має 16-річний досвід успішної роботи на ринку України, змінила назву на Страхова компанія UNIQA (УНІКА). Таким чином, материнська компанія UNIQA Group Austria засвідчує, що якість послуг, які надаються Страховою компанією «Кредо-Класик» на території України, відповідає найвищим вимогам європейського страхового ринку.

Після входження у 2006 році до складу UNIQA Group Austria, компанія «Кредо-Класик» здійснила низку суттєвих перетворень, спрямованих на те, щоб відповідати зазначеним цілям. Зокрема, було створено оптимальну організаційну структуру, максимально ефективно вибудувано бізнес-процеси. Страхова компанія «Кредо-Класик» перейшла на міжнародні стандарти бухгалтерського обліку, звітності й аудиту.

За підтримки UNIQA Іnternational була оптимізована система менеджменту і управління фінансами, впроваджена нова стратегія розвитку, розроблені можливі антикризові програми. Фокусуючись на роздрібному сегменті, компанія активно розвивала регіональну мережу, розробляла нові страхові  продукти.

«Коли ми придбали 81% акцій Страхової компанії «Кредо-Класик», більшу частину доходів компанія отримувала, обслуговуючи великих корпоративних клієнтів. Цей сегмент і зараз залишається основою українського бізнесу, однак, протягом останніх 4 років UNIQA Group всіляко сприяла розвитку роздрібного напрямку», – повідомив керуючий директор UNIQA International Вольфганг Кіндл.

Компанія розвивала систему врегулювання, при цьому акцент був на оптимізації процесу виплат. У актуарних розрахунках і бізнес-аналізі були впроваджені західні стандарти. Така стратегія незабаром здобула позитивний результат. Зміцнюючи позиції в профільних сегментах ринку, а також активно розвиваючи нові напрямки діяльності, Компанія «Кредо-Класик» стала однією з провідних страхових компаній України.

«У той час, як у середньому по ринку відбулося скорочення обсягу залучених премій (до 30% за 2009 рік), для Страхової компанії «Кредо-Класик» зазначений показник в 2009 році порівняно з 2008 роком виріс на 55%, – заявив Юрій Єфімов, голова правління СК «УНІКА». – В цілому ж за період 2005-2009 рр. премії виросли з 169,6 млн. грн. до 500 млн. грн. – майже в 3 рази. При цьому зростання виплат компанії в 2009 році порівняно з 2008 роком склало 79%».

На сьогодні СК «УНІКА» має досить добре збалансовану структуру портфелю, що дозволяє диверсифікувати продуктовий ряд, клієнтську базу і в результаті досвідчено керувати ризиками. Зокрема, в структурі портфеля 39% займає КАСКО, 20% – страхування майна, 13% – медичне страхування, 11% – авіація.

Бренд-підтримка групи UNIQA необхідна для досягнення стратегічної мети СК «УНІКА» - зміцнення позиції лідера страхового ринку України. У даному контексті важливо, щоб українські та європейські споживачі однаково сприймали послуги, що надаються UNIQA Group.

«Останні результати тестування сприйняття цільовою аудиторією рекламного ролику СК «УНІКА» підтверджують, що вітчизняні споживачі вже сприйняли бренд UNIQA в концепції, властивій європейському ринку. Найбільш привабливими характеристиками іміджу компанії в Україні зараз є інноваційність і унікальність», – заявила Олена Симончук, Начальник Департаменту реклами, маркетингу і PR СК «УНІКА».

Таким чином, Страхова компанія «УНІКА» на території України продовжить традиції UNIQA Group, відповідно до яких клієнти зможуть насолоджуватися життям повною мірою завдяки інноваційним страховим рішенням, здатним створити комфорт і благополуччя.

Довідка. UNIQA Group Austria – це бренд, який є лідером страхового ринку Австрії. Компанія є одним з найбільших і найдинамічніших гравців страхового ринку Європи, надаючи послуги більш ніж в 20 країнах. Понад 22 000 співробітників і ексклюзивних менеджерів з продажу, а також 19 500 страхових посередників групи обслуговують близько 7,1 млн. клієнтів по 15 300 000 страхових договорам у Центральній і Східній Європі.

Страхова компанія «Кредо-Класик»
– один з лідерів страхового ринку України, заснована 10 лютого 1994 року. За підсумками 2009 року Страхова компанія «Кредо-Класик» зібрала страхові премії на суму 500 млн. грн., що перевищує аналогічний показник 2008 року на 55,3%. Сума страхових виплат збільшилася на 52,0% і склала 154,1 млн. грн. Компанія займає лідируючі позиції в рейтингах українських страховиків. Зокрема, 1 місце в ТОП-20 на ринку обов'язкового страхування цивільної авіації, 1 місце в ТОП-20 на ринку добровільного страхування відповідальності власників повітряного транспорту, 2 місце в ТОП-50 на ринку добровільного страхування від нещасних випадків.


За інформацією прес-служби страхової компанії "УНІКА" та агентства SPN Ogilvy
Категорія: Економіка | Опубліковано: 04.05.2010 10:53
Ключові слова:



Усього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
©2008-2012 Прес-Центр
Використовуючи матеріали з "Прес-Центру" не забувайте на нас посилатися