Меню

Пошук




Публікації

Головна » Статті » Прес-релізи » Економіка


Новинка серед йогуртів
ПРЕС-РЕЛІЗ
07.04.2011


Натуральний йогурт без наповнювача та цукру ТМ "Молокія” з 2 квітня  2011 р. з'явився на полицях магазинів західної та центральної України.

Скуштувати новий смак живого йогурту гурмани зможуть впродовж квітня під час дегустацій у торгових мережах, де представлена "Молокія”. Про це повідомила керівник відділу маркетингу ПрАТ "Тернопільський молокозавод” (продукція під ТМ "Молокія”) Оксана Стець.

Склад йогурту — це поєднання добірного молока із збереженою природною жирністю, та йогуртової закваски (Lactobacillus delbrueckii subsp. bulgaricus, Streptococcus salivarius subsp. Thermophilus). Оскільки йогурт є нетермізованим (після внесення закваски продукт не піддають додатковій термічній обробці), він є живим продуктом, тобто в ньому збережені вітаміни, макро- та мікроелементи, які притаманні натуральному молоку. Йогурт «Молокія» можна застосовувати як заправку для овочевих страв, а що важливіше - це чудовий варіант для споживання йогурту людьми, схильними до алергій на фрукти та ягоди. Водночас, цей йогурт можна використати для створення власних солодких йогуртів.

Лінійка пляшкових йогуртів "Молокія” тепер налічує 5 видів: натуральний йогурт без наповнювача, зі злаками, з персиком та абрикосом, з полуницею та суницею, із лісовою ягодою. Ці йогурти не містять стабілізаторів та загущувачів, ГМО, консервантів, тому мають короткий термін зберігання, що підтверджує натуральність продукту.

Йогурт натуральний "Молокія” 2,5% жирності (згідно з державними стандартами України 4343:2004) створений завдяки сучасним технологіям і високому контролю якості. У ньому відсутні наповнювач, цукор та фруктова частина, - тому це чудовий продукт дієтичного харчування.

Довідка
"Тернопільський молокозавод” (www.molokija.com) засновано у 1957 році як міський молокозавод. У 2000 році на потужностях міського молокозаводу було створено ЗАТ "Тернопільський молокозавод”, що стало початком переоснащення підприємства та дало можливість розширити його потужності. У 2011 році закрите акціонерне товариство стало приватним акціонерним товариством "Тернопільський молокозавод”. Підприємство здійснює виготовлення натуральної молочної продукції під брендом ТМ "Молокія” завдяки налагодженій інфраструктурі сировинної бази, яка передбачає багаторічну співпрацю із великотоварними фермерськими і колективними господарствами. Асортимент продукції підприємства складає близько 35 найменувань, серед яких — масло і молоко, кисломолочний сир, сметана, кефіри та йогурти, інше. Географія поширення продукції пов’язана з принципами продавати лише свіжу молочну продукцію, що передбачає щоденну її доставку по всій території західної України та частини центральної (Вінницька, Житомирська та Київська області).


Контактна особа —
PR-менеджер ТМ "Молокія”
Ірина Марцінковська,
067 97 99 448,
marketolog1@molokija.com
Категорія: Економіка | Опубліковано: 07.04.2011 12:58
Ключові слова: Молокія, йогурт



Усього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
©2008-2012 Прес-Центр
Використовуючи матеріали з "Прес-Центру" не забувайте на нас посилатися