Прес-Центр - Обсяг банерної реклами у січні-квітні склав 28,8 млн грн у прайсових цінах

Меню

Розділи новин

Пошук




Публікації

Головна » Статті » Новини мас-медіа » Україна


Обсяг банерної реклами у січні-квітні склав 28,8 млн грн у прайсових цінах
Грос-бюджет банерної інтернет-реклами в Україні склав 28,8 млн грн за перші чотири місяці 2010 року. Такі дані представив проект «Mernik Research Україна» у рамках конференції «Інтернет-маркетинг в Україні», повідомляє «Телекритика».

Відповідно до даних моніторингу, найбільшу частку цієї суми (33%) залишили в інтернеті автодилери. Іншими великими категоріями рекламодавців були мобільні оператори (22%), банки (11%) та FMCG (10%). Туристичні компанії мали частку 9%, нерухомість - 5%, техніка - 3%.

Найбільшими рекламодавцями стали «Київстар» (25%), МТС (16%), Gillette (13%), life:) (10%), Hundai (8%), Nokia (8%), Renault (6%), Nivea (6%), Samsung (5%). На топ-10 рекламодавців припало 24% загального бюджету.

Найпопулярнішими ресурсами у рекламодавців були портали (49% ринку) та новинні сайти (40%). На інші сайти припало 11% бюджетів.

Найбільше за цей період заробив Ukr.net (23%), Korrespondent.net (17%), Bigmir.net (13%), liga.net (6%), rbc.ua (6%), meta.ua (6%), ria.ua (4%), i.ua (3%), finance.ua (2%), online.ua (1%). На всі інші майданчики припало 19% грошей.


«Прес-Центр»
Категорія: Україна | Опубліковано: 01.06.2010 15:53
Ключові слова:



Усього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
©2008-2012 Прес-Центр
Використовуючи матеріали з "Прес-Центру" не забувайте на нас посилатися