Прес-Центр - У Львові видали посібник з Twitter для журналістів

Меню

Розділи новин

Пошук




Публікації

Головна » Статті » Новини мас-медіа » Львів


У Львові видали посібник з Twitter для журналістів
У Львові в Українській академії друкарства презентовано посібник «Можливості Twitter для журналістів».

Презентація відбулась в межах однієї з навчальних сесій Школи Інтернет-журналістики, яка розпочала свою роботу у лютому 2010 року, передає Zaxid.net.

Посібник розробила команда МГО «Інтерньюз-Україна» у межах проекту Твіттер-трансляції президентських виборів 2010, відомого для Інтернет-аудиторії за хештегом #elect_ua.

Презентацію посібника для 40 слухачів Школи Інтернет-журналістики провели запрошені організаторами Школи тренери – керівник програм нових медіа МГО «Інтерньюз-Україна» і співавтор посібника Віталій Мороз та журналіст, директор PR-агенції «Brandсom» Ірина Маркова.

За словами керівника програм нових медіа МГО «Інтерньюз-Україна» Віталія Мороза, посібник – це одна з перших в Україні спроб систематизувати практичний досвід використання Twitter в українських реаліях і показати можливості застосування цього одного з найбільш популярних сервісів мікроблогів у світі.

Посібник створено для журналістів, які не стикалися з Twitter або недостатньо про нього знають. Посібник складається з 8 частин, містить теоретичні і практичні розділи.

На 15 квітня 2010 року аудиторія Твіттера становить 105 мільйонів користувачів з усього світу. Темпи зростання аудиторії сервісу – 1900% на рік. Згідно з даними Яндекс-Україна, станом на 1 березня 2010 року в Україні було 36 тисяч користувачів


«Прес-Центр»
Категорія: Львів | Опубліковано: 09.05.2010 14:16
Ключові слова:



Усього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
©2008-2012 Прес-Центр
Використовуючи матеріали з "Прес-Центру" не забувайте на нас посилатися