Скріншот з сайту brandigo.info
Новий стартап Brandigo львів’яни позиціонують як галицький культурно-інформаційний чоловічий інтернет-журнал.
Журнал доступний за адресою www.brandigo.info.
Його запуск відбувся 4 квітня 2011 року.
Наступне оновлення інтернет-видання відбудеться через місяць. Як зазначають видавці Brandigo, вони вирішили «випускати» його з періодичністю один раз на місяць: «Особистість формує не потік інформації, а глибоке мислення. Ми не ставили за мету масовість щоденних відвідин веб-сайту. Нас цікавить користувач, котрий на початку місяця вибирає актуальний йому матеріал і перечитує у вільний час протягом місяця».
Вибір чоловічої аудиторії як цільової в Brandigo пояснюють тим, що чоловіки мають більшу тягу до пізнання.
Чоловічий інтернет-журнал писатиме про гроші, моду та жінок. «Ми перші в Галичині серйозно взялись за таке явище, як вулична мода. Аби стерти грань між одягом людини та нарядами моделей з сітілайтів, будемо демонструвати місцевий street fashion», — зазначають його автори.
Видання також публікуватиме фотографії дівчат.
На сторінці Brandigo в ЖЖ — brandigo-info.livejournal.com — його творці зазначають, що спочатку планували випускати журнал в друкованому вигляді, але відмовились від цієї ідеї з огляду на розвиток цифрових технологій. Також пишуть, що початково замість Brandigo думали назвати журнал «Секс&Політика».
Коментар «Прес-Центру»: Львівський ринок інтернет-медіа повільно, але розвивається. Веб-видавці починають розуміти, що продовжувати клепати сайти про політику на догоду місцевим «князькам» вже немає сенсу — ця ніша у Львові забита так, що в ній задушно навіть тим, хто в ній сидить не один рік. Вихід: нові проекти на теми, які досі місцеві медіа оминали, вважаючи їх якимись несерйозними і не вартими уваги. І перші сигнали вже є, це — сайти про спорт, бізнес, культуру, а тепер інтернет-журнал для чоловіків. Звичайно, це наразі тільки перші кроки, але вже зрозуміло, що через років п’ять ринок інтернет-видань у нас буде значно різноманітнішим. Цілком ймовірно, що з’являться перші комерційно успішні проекти, які вже не потребуватимуть дотацій від власників. Дотації, до слова, стимулюють розвиток окремих інтернет-видань, але гальмують розвиток медійної галузі в цілому. Бо видавцям не потрібно думати, як заробити, шукати шляхів монетизації ресурсів. Наприклад, у тому ж Brandigo можна рекламувати жіночі телефони. Дорогі, ексклюзивні, брендові — Vertu, Versace, Gucci, Chanel, Louis Vuitton. Бо журнал же орієнтується на успішних мужчин, а такі можуть собі дозволити презентувати своїй дорогій жінці телефон вишуканий та унікальний, як вона сама.
*Відтепер новини з «Прес-Центру» можна отримувати на e-mail.
Просто введіть адресу Вашої електронної пошти за цим посиланням:
Новини на E-mail
Відмовитись від розсилки Ви зможете у будь-який час, клікнувши на лінк «unsubscribe now» внизу кожного листа розсилки.
«Прес-Центр»
|