Прес-Центр - «Українська правда» запідозрила «Львівську газету» і «Львівську пошту» у публікації «джинси»

Меню

Розділи новин

Пошук




Публікації

Головна » Статті » Новини мас-медіа » Львів


«Українська правда» запідозрила «Львівську газету» і «Львівську пошту» у публікації «джинси»
«Львівська пошта», «Львівська газета» та ще ряд західно-українських газет надрукували одне і те саме інтерв’ю екс-керівника Адміністрації Президента України Віктора Медведчука.

Як пише «Українська правда», спочатку це інтерв’ю вийшло 12 грудня 2011 р. в газеті «Известия в Украине», а вже потім його підхопили регіональні видання.

В інтерв’ю Медведчука звучать його улюблені тези проти вступу України в Євросоюз і переваги Митного союзу з Росією.

На думку «Української правди», західно-українська преса передрукувала це інтерв’ю не просто так. Швидше за все, публікації були проплачені, однак лише одне з опублікованих однакових інтерв’ю позначене як рекламний матеріал.

За інформацією інтернет-видання, за розміщення цього інтерв’ю редакція отримувала 8-10 тис. гривень.

Проте головний редактор «Львівської пошти» Ірина Цицак у коментарі «Українській правді» заперечила, що газета розмістила публікацію за гроші. «Нам це було цікаво, ми і передрукували — це не був рекламний матеріал», — сказала вона.

Водночас на запитання, чим вона пояснить, що саме цей самий матеріал синхронно вийшов щонайменше у десяти газетах, Цицак відповіла: «Я за іншими виданнями не слідкую».


«Прес-Центр»
Категорія: Львів | Опубліковано: 21.12.2011 15:08
Ключові слова: джинса, Українська правда, Ірина Цицак, Львівська газета, Львівська пошта, Віктор Медведчук



Усього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
©2008-2012 Прес-Центр
Використовуючи матеріали з "Прес-Центру" не забувайте на нас посилатися