Прес-Центр - Український ринок інтернет-реклами покаже зростання 30% в 2010 році

Меню

Розділи новин

Пошук




Публікації

Головна » Статті » Новини мас-медіа » Україна


Український ринок інтернет-реклами покаже зростання 30% в 2010 році
У 2010 році обсяг українського ринку інтернет-реклами збільшиться на 30% до 162 млн. грн. Експерти очікують зростання бюджетів за напрямом відеореклама. Інтернет-аудиторія зросла до 9 млн. користувачів і наблизилася за кількістю до аудиторії національних телеканалів, пише AIN.

«Обсяг інтернет-ринку в 2009 році склав 125 млн.грн. Ця цифра включає в себе бюджети по медійної та контекстній рекламі. Ми можемо прогнозувати зростання в 2010 році до 30% », — розповів під час прес-брифінгу Євген Шеченко, генеральний директор інтернет-агенції UaMaster

Але, як зауважив генеральний директор «Яндекс Україна» Сергій Петренко, не дивлячись на всі прогнози, цей ринок в Україні є «сірим і непрозорим». Тому оцінити точні обсяги його досить проблематично через відсутність в Україні компаній, які спеціалізуються на подібних дослідженнях.

Якщо говорити про нові інструменти, на даний момент вже проводяться тестові кампанії з відеореклами на Youtube для Уанету. За словами представника Google в Україні Дмитро Шоломко, в 2009 році обсяг бюджетів за даним напрямком склав менше 1% від загального бюджетів, що виділяються компаніями на інтернет-просування. «Ми прогнозуємо зростання в 2010 році за цим напрямом до 3-4%», — розповів він кореспондентові AIN.

За оцінками Gemius Україна, на квітень 2010 року в українському Інтернеті у віковій групі від 14 до 65 років у містах з населенням понад 50 тис. склала 8,7 млн. чоловік. Як вважають учасники ринку, до рекламодавців необхідно доносити думка, що аудиторія Уанету порівнянна з аудиторією національних телеканалів. «Треба відзначити, що в порівнянні з ТВ-аудиторією, в Інтернеті сидять люди з більш високими заробітками», — зазначила Олена Вірко, директор інтернет-сервісу Mail.ru Україна.

На думку представників інтернет-бізнесу України, відмітною особливістю ринку в 2009 році було те, що Інтернет був єдиний канал, для якого бюджети не знижувалися.


«Прес-Центр»
Категорія: Україна | Опубліковано: 27.05.2010 19:30
Ключові слова:



Усього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
©2008-2012 Прес-Центр
Використовуючи матеріали з "Прес-Центру" не забувайте на нас посилатися