Прес-Центр - В «УТ-Захід» переконують, що телеканал не робився під вибори

Меню

Розділи новин

Пошук




Публікації

Головна » Статті » Новини мас-медіа » Львів


В «УТ-Захід» переконують, що телеканал не робився під вибори

Телеканал «УТ-Захід» не створювався під вибори.

 

Про це сьогодні, 25 листопада, на прес-конференції заявив виконавчий директор «УТ-Захід» Андрій Кісера, передає "Вголос".

 

Він зазначив, що думку, нібито телеканал є проектом, розрахованим на використання його як інформаційного ресурсу на період виборів, нав’язує один із загальнонаціональних телеканалів, який пов’язують з міським головою Львова Андрієм Садовим.

 

«Це абсолютна нісенітниця. Беззастережно заявляю, що «УТ-Захід» не буде «лягати» ні під будь-якого кандидата чи силу», — підкреслив Кісера.

 

Представник інвестора «УТ-Захід» Ігор Дедишин зазначив, що концепція телеканалу полягає в тому, аби він став незаангажованим і рівновіддаленим від усіх політичних сил і працював в інтересах громади.

 

Як повідомлялось, 66% «УТ-Захід» опосередковано належить почесному президентові ФК «Карпати» Петру Димінському, який є головним інвестором телекомпанії.

 

 

«Прес-Центр»

Категорія: Львів | Опубліковано: 25.11.2009 16:38
Ключові слова:



Усього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
©2008-2012 Прес-Центр
Використовуючи матеріали з "Прес-Центру" не забувайте на нас посилатися