Прес-Центр - Власники торгової марки «Міс Львова» просять ЗМІ не рекламувати двійника конкурсу

Меню

Розділи новин

Пошук




Публікації

Головна » Статті » Новини мас-медіа » Львів


Власники торгової марки «Міс Львова» просять ЗМІ не рекламувати двійника конкурсу
На e-mail «Прес-Центру» надійшов лист, автори якого звертаються до представників засобів масової інформації з проханням не рекламувати конкурс «Міс Львів 2011», до якого причетна власниця глянцевого журналу «Anturazh» Оксана Родак.

Якщо коротко, то в листі говориться про те, що торгова марка «Міс Львова/Miss Lviv» належить Гражині Чаплін, і на це є відповідні документи.

Чаплін збирається судитися з організаторами конкурсу-клону, оскільки вважає, що вони порушили її права.

В листі сказано також, що Чаплін запланувала провести конкурс «Міс Львова» у грудні 2011 року, а Родак та її компаньйони вже ведуть в медіа активну промо-кампанію свого конкурсу, кастинг на участь в якому стартує вже 10 березня.

Гражина Чаплін – львів’янка, у 2002 році перемогла у конкурсі «Міс України» (на той час їй було 20 років).


«Прес-Центр»
Категорія: Львів | Опубліковано: 09.03.2011 18:19
Ключові слова:



Усього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
©2008-2012 Прес-Центр
Використовуючи матеріали з "Прес-Центру" не забувайте на нас посилатися