Привіт!
Знаєш, що таке копірайтинг?
Якщо так, то можеш пропустити наступний абзац. Якщо ні, то слухай:
Копірайтинг (від англ. Copywriting) – написання рекламних і презентаційних текстів. Про товар, послугу, людину. Того, хто займається копірайтингом, називають копірайтером. Копірайтеру, на відміну від журналіста, непогано живеться: йому, як правило, не потрібно проводити складні і трудоємкі журналістські розслідування, мати базу контактів «джерел» серед політиків, бізнесменів, представників влади. Вмієш добре писати, маєш голову на плечах, доступ до Інтернету – от і, в принципі, все, що треба.
З розвитком Інтернету під копірайтингом розуміють не тільки рекламні тексти, але й взагалі тексти для сайтів. Тексти сайтам потрібні, як повітря. Бо коли сайт публікує нові тексти, він живе, його відвідують. А оскільки сайти здебільшого оновлюються щодня, або й декілька разів на день, то потреба в текстах просто величезна!
А коли є попит, то на цьому можна заробити.
Як?
Ну, можна розсилати свої резюме і пропозиції про співпрацю ряду інтернет-сайтів і сподіватися, що хтось відповість і замовить якусь статтю.
А можна зареєструватись на біржі копірайтерів. Наприклад, на «Адвего» і самому обирати з-поміж маси пропозицій.
Плюс біржі копірайтерів в тому, що це – відлагоджений механізм співпраці копірайтерів і замовників. Отримуєш замовлення – пишеш статтю – відсилаєш замовнику – отримуєш гонорар.
І замовників тут – багато. Це вже цілий ринок (пригадуєш основи економіки?), де діють закони попиту і пропозиції, де ти можеш піднімати ціни на свою роботу, якщо кількість замовлень перевищуватиме твої «виробничі потужності».
Не факт, що ти зможеш на біржі копірайтингу стати мільйонером, але певний підзаробіток собі забезпечиш.
Так що реєструйся і пробуй.
Удачі!
P.S. Візьми до уваги, що для роботи на біржі копірайтерів тобі необхідно мати акаунт в платіжній системі WebMoney.
Знаєш, що таке копірайтинг?
Якщо так, то можеш пропустити наступний абзац. Якщо ні, то слухай:
Копірайтинг (від англ. Copywriting) – написання рекламних і презентаційних текстів. Про товар, послугу, людину. Того, хто займається копірайтингом, називають копірайтером. Копірайтеру, на відміну від журналіста, непогано живеться: йому, як правило, не потрібно проводити складні і трудоємкі журналістські розслідування, мати базу контактів «джерел» серед політиків, бізнесменів, представників влади. Вмієш добре писати, маєш голову на плечах, доступ до Інтернету – от і, в принципі, все, що треба.
З розвитком Інтернету під копірайтингом розуміють не тільки рекламні тексти, але й взагалі тексти для сайтів. Тексти сайтам потрібні, як повітря. Бо коли сайт публікує нові тексти, він живе, його відвідують. А оскільки сайти здебільшого оновлюються щодня, або й декілька разів на день, то потреба в текстах просто величезна!
А коли є попит, то на цьому можна заробити.
Як?
Ну, можна розсилати свої резюме і пропозиції про співпрацю ряду інтернет-сайтів і сподіватися, що хтось відповість і замовить якусь статтю.
А можна зареєструватись на біржі копірайтерів. Наприклад, на «Адвего» і самому обирати з-поміж маси пропозицій.
Плюс біржі копірайтерів в тому, що це – відлагоджений механізм співпраці копірайтерів і замовників. Отримуєш замовлення – пишеш статтю – відсилаєш замовнику – отримуєш гонорар.
І замовників тут – багато. Це вже цілий ринок (пригадуєш основи економіки?), де діють закони попиту і пропозиції, де ти можеш піднімати ціни на свою роботу, якщо кількість замовлень перевищуватиме твої «виробничі потужності».
Не факт, що ти зможеш на біржі копірайтингу стати мільйонером, але певний підзаробіток собі забезпечиш.
Так що реєструйся і пробуй.
Удачі!
P.S. Візьми до уваги, що для роботи на біржі копірайтерів тобі необхідно мати акаунт в платіжній системі WebMoney.