Скрипт Вконтакте Like ?> Скрипт Вконтакте Like ?>
Міськрада вперлась в колію | |
Фото: uz.gov.ua «Львівська залізниця» заявляє, що
через перешкоди з боку міської влади Львів може втратити інвестора проекту з
реконструкції Привокзальної площі вартістю EUR 400 млн. «Ми нікому не перешкоджаємо», — стверджують у мерії,
наполягаючи, щоб цей проект реалізовувався виключно у поєднанні з проектом
«Євроколія». Проект реконструкції Привокзальної
площі, вперше представлений «Львівською залізницею» на Інвестиційному ярмарку у
2008 році, передбачає упорядкування Привокзальної території та побудови в цьому
місці багатофункціонального господарського комплексу. Мова йде про будівництво
нового приміського вокзалу, музею історії залізниці, багатоповерхових підземних
паркінгів на 3000 місць, транспортних розв’язок та об’єктів інфраструктури
залізниці. Вартість проекту — майже EUR 400 млн. Учора, 12
травня, на засіданні Львівського прес-клубу головний інженер «Львівської
залізниці» Володимир Кисельов
заявив, що міська влада всіляко гальмує реалізацію цього інвестпроекту, через
що він, проект, може втратити ледь не останнього серйозного інвестора. «У
травні може бути дедлайн, коли інвестор прийде і скаже, що ми нічого не
зробили», — підтримав представника залізниці голова Асоціації роботодавців
Львівщини Зеновій Бермес. (При цьому
назвати, що то за інвестор такий, Кисельов не захотів — нібито для того, щоб не
робити йому зайвої реклами). За словами
Кисельова, у грудні 2008-го Львівська міськрада разом з Львівською
облдержадміністрацією та обласною радою підписала з «Львівською залізницею»
меморандум, в якому дружно з усіма пообіцяла здійснювати конкретні дії щодо
реалізації проекту. І на тому все скінчилося. «Багато документів підписали, але
ніяких конкретних кроків не зробили», — констатував він. Під конкретними
кроками на «Львівській залізниці» мають на увазі візу від міськради на те, що
вона схвалює цей інвестпроект, без якої залізничники не можуть отримати добро
на його реалізацію від Кабміну. У чому ж
справа? За словами Кисельова, у тому, що міський голова Львова Андрій Садовий
вперто стоїть на тому, аби проект реконструкції Привокзальної площі включав у
себе ще й прокладення до Львова колії європейського зразка (т.зв. проект
«Євроколія»). «Як спеціаліст він (А.Садовий. – «Прес-Центр») не знає, що хоче,
але от хоче», — роздратовано сказав він. За оцінками залізничників, «Євроколія»
— проект нерентабельний і взагалі непотрібний. Проект «Євроколія» передбачає
будівництво вузької колії європейського стандарту шириною 1435 мм від кордону з
Польщею до Львова (85 кілометрів). Вартість проекту – понад EUR 500 млн. У
Львові розраховують, що його реалізація збільшить притік іноземців, а відтак
значно пришвидшить розвиток туристичної інфраструктури у регіоні. Начальник
управління зовнішньо-економічних відносин Львівської міськради Сергій Кіраль підтвердив, що міський
голова справді хоче, аби ці два проекти реалізовувались спільно. У міськраді
порахували, що рентабельність проекту реконструкції Привокзальної складає 50%
при тому, що інвестори готові йти на подібні проекти навіть за 15%. Водночас,
визнав він, «Євроколія» не є комерційно привабливим проектом, але тим не менше дуже
потрібним Львову. «Пропонуючи інвесторам ці два проекти, ми досягнемо ефекту
синергії, коли втрати по одному проекту будуть компенсовані високими прибутками
по другому проекту», — сказав він. Представник
мерії наголосив, що таку ідею підтримує і Президент Віктор Ющенко, і навіть було
якесь доручення віце-прем’єра Івана Васюника. «Ми не бачимо іншого варіанту», —
безапеляційно відрізав він. Крім того,
в міськраді зазначають, що проект реконструкції Привокзальної потребує
ретельного аналізу. Зокрема, за словами головного архітектора Львова Юрія Криворучка, треба з’ясувати,
як зміняться
транспортні потоки у місті з появою такого крупного об’єкту. Плюс вважають за необхідне продумати,
як він вписуватиметься у транспортну стратегію (яку, до слова, ще тільки
збираються написати). «Ми не можемо дати раду з малими архітектурними формами,
а тут велика архітектурна форма!» — наголосив він. «Щоб було
зрозуміло, дискусія ведеться з однієї причини — хто отримає пріоритет. Міська
влада, зрозуміло, хоче, щоб максимум вигоди отримало місто», — прокоментував
конфлікт інтересів голова постійної депутатської комісії з питань архітектури
та містобудування Львівської міськради Віктор
Москалюк. Зрештою до
кінця засідання Прес-клубу сторони, досхочу обмінявшись взаємними
звинуваченнями, так і не подали жодних ознак компромісу. На тому й розійшлись. Ми в соцмережах: Facebook, Twitter, Google+, ВКонтакте 13.05.2009 | |
Перегляди: 1848 |
Рубрика: |
Ключові слова: |
©2008-2015 Прес-Центр Використовуючи матеріали з "Прес-Центру" не забувайте на нас посилатися |