Скрипт Вконтакте Like ?> Скрипт Вконтакте Like ?>
Огляд аудиторій Facebook, Twitter, Однокласників, Вконтакті у Львівській області | |
Російська «Вконтакті» залишається найпопулярнішою соцмережею на Львівщині. Стрімко, вочевидь, під впливом Євромайдану, зросла аудиторія Twitter’а. Такі дані навів «Яндекс» у своєму свіжому огляді «Соціальні мережі та Твіттер в Україні та Львівській області, літо 2014 року». За даними пошуку у блогах «Яндекса», на початок літа 2014 року у «Вконтакті», «Однокласниках», «Фейсбуці» та «Твіттері» зареєстровано понад 40 мільйонів українських акаунтів. ВконтактіБлизько 2,34 млн облікових записів у «Вконтакті» припадає на Львівську область. За цим показником серед регіонів України вона поступається лише Київщині та Дніпропетровщині. Проникнення «Вконтакті» у Львові та області становить 92% — це значить, що кількість акаунтів, зареєстрованих у цій соцмережі, наближається до чисельності населення регіону, за даними Держкомстату України. Дві третини львів’ян у «Вконтакті» — це користувачі віком до 25 років. Цікаво, що порівняно із середнім показником по країні львівські «мешканці» «Вконтакті» трохи молодші. Віковий склад львівської аудиторії «Вконтакті»: до 16 років — 21 % Серед львів’ян, які зазначили у «Вконтакті» свою стать, чоловіків більше за жінок — 57% проти 43% відповідно. Приблизно для п’ятої частини акаунтів стать взагалі не зазначено. Схожий розподіл характерний і для України в цілому. Однокласники695 тисяч облікових записів в «Однокласниках» зареєстровано у Львівській області — за цим показником вона "лише" шоста в Україні, хоча в інших соцмережах Львівщина серед лідерів. Проникнення Однокласників (співвідношення кількості акаунтів і чисельності населення області) тут становить 27%. Найбільше львівських користувачів «Однокласників» — приблизно третина — припадає на вікову групу 26–35 років. Для порівняння, у «Вконтакті» найчисленніша група — від 16 до 25. У цілому аудиторія «Однокласників» у Львівській області доросліша, ніж у «Вконтакті». Якщо в останній соцмережі кількість львів’ян старших 35 років становить лише 12 відсотків, то в «Однокласниках» таких 36 відсотків. Віковий склад львівської аудиторії «Однокласників»: до 16 років — 9 % На відміну від «Вконтакті», у львівських «Однокласниках» трохи переважає прекрасна половина людства — 51% жінок проти 49% чоловіків. Але серед юних львів’ян (до 15 років включно) більше хлопців, ніж дівчат. За кількістю акаунтів, зареєстрованих у «Фейсбуці», — 237 тисяч — Львівська область поступається лише Київській. Проникнення «Фейсбука» тут перевищує 9%, це також другий результат по країні. Як і в «Однокласниках», у львівському «Фейсбуці» трохи більше жінок. На них припадає 51 відсоток облікових записів, а на чоловіків — 49 відсотків. У «Твіттері» зараз налічується близько 22 тисяч акаунтів зі Львова та області. За цим показником регіон — шостий у країні. Твіттеряни не зазначають свою стать, але як мінімум для третини львівських профілів її можна з високою імовірністю визначити за допомогою лінгвістичних алгоритмів за іменем і прізвищем. Серед таких користувачів більше чоловіків — 59 відсотків. Відповідно, «жіночих» облікових записів — 41 відсоток. Вочевидь, події на Євромайдані істотно вплинули на те, як українці використовують «Твіттер». Якщо до листопада 2013 року щомісяця в Україні реєструвалося по 6–7 тисяч нових акаунтів, то у грудні 2013-го з'явилося 16 тисяч, а у січні 2014 року — майже 55 тисяч нових облікових записів. За спостереженням «Прес-Центру», з початку Євромайдану різко зріс інтерес користувачів «Твіттера» до новин загалом та акаунтів новинних ресурсів зокрема. Кількість підписників в «Української правди», «Громадського ТБ» та інших незалежних ЗМІ, що пропонували об’єктивну інформацію, стала рости, як на дріжджах. Для прикладу, у «Львівських Новин» аудиторія збільшилась більш ніж у 2 рази — з близько 3000 підписників станом на 26 грудня 2013 року до майже 6300 станом на нині. Підпишіться на «Львівські Новини» просто зараз Крім того, якщо два роки тому українці у середньому залишали близько 90 тисяч твітів щодня, то у часи Євромайдану ця кількість зросла до 130 тисяч. А «піковим» стало 22 лютого 2014 року — тієї суботи українські твіттеряни залишили майже 240 тисяч повідомлень. Середня довжина твіта українською мовою — 97 символів, а російською — 75. За період Євромайдану середня довжина повідомлення російською майже не змінилася, а ось твіти українською подовшали — до 105 символів. Цифри та графіки для всієї країни загалом можна побачити за посиланням: http://download.yandex.ru/company/Yandex_on_UkrainianSMM_Summer_2014.pdf
Ми в соцмережах: Facebook, Twitter, Google+, ВКонтакте 21.08.2014 | |
Перегляди: 3683 |
Рубрика: Статті |
Ключові слова: |
©2008-2015 Прес-Центр Використовуючи матеріали з "Прес-Центру" не забувайте на нас посилатися |