Головна » Статті » Новини мас-медіа » Світ |
Глобальна фінансова криза створила чудові передумови для створення нових Інтернет-проектів. Про це на конференції Web 2.0 у Сан-Франциско (США) висловився засновник новинного сайту Digg. Кевін Роуз, передає Cnews з посиланням на Associated Press. «Я думаю, це буде чудовий час для того, щоб зробити щось новеньке. Фінансування орієнтованих на споживачів веб-компаній зменшиться, а отже з’явиться багато вільного місця для нових гравців. Завжди простіше відкривати нові компанії, коли ринок розвивається не надто швидко», - пояснив свою думку Роуз. Він нагадав, що його сайт Digg, а також соціальна мережа Facebook, сервіс обміну фотографіями Flickr, які є на сьогодні досить популярними у світі, були запущені власне у критичному 2004-му році, коли було дуже складно отримати фінансування для веб-проектів, орієнтованих на звичайних Інтернет-споживачів. Відтак той же Digg, як відзначив його творець, у перші шість-вісім місяців свого існування майже не стикався із конкуренцією, отримав багато уваги преси і створив довкола себе велике коло постійних користувачів. Цікаво, що Роуз розробляв свій сайт вечорами та по вихідних, у вільний від основної роботи час. Оскільки більшість роботи він виконував самотужки, запуск веб-проекту коштував йому всього декілька тисяч доларів. Digg.com – це фактично соціальна мережа, де будь-який користувач може додати свою новину, яку інші користувачі можуть схвалити чи «закопати» (змінити її рейтинг). В результаті кращі новини потрапляють на головну сторінку. На кінець 2006 року на сайті було зареєстровано 500 тис. учасників. Річний оборот Digg.com – близько 100 млн. дол.
Фото: 1lj.ru
| |
Категорія: Світ | Опубліковано: 10.11.2008 20:04 Ключові слова: | |
Усього коментарів: 0 | |
©2008-2012 Прес-Центр Використовуючи матеріали з "Прес-Центру" не забувайте на нас посилатися |