Головна » Статті » Новини мас-медіа » Світ |
Фото: zimbio.com Американський
медіамагнат Руперт Мердок (Rupert Murdoch) вважає, що газети повинні брати
плату із читачів, що користуються Інтернет-версіями друкованих видань, повідомляє
Bfm.ru з посиланням на Reuters. Компанія
News Corp, що належить Мердоку і володіє The Wall Street Journal, зробила
платний доступ на частину матеріалів видання в Інтернеті, і Мердок уважає, що
його приклад повинні перейняти всі інші, щоб вижити. «Люди
читають новини в Інтернеті безкоштовно, і це повинне змінитися», — заявив
Мердок на щорічній конференції індустрії кабельного телебачення The Cable Show.
При цьому
медіамагнат не вірить у перспективи платних послуг, запроваджених на сайтах
його конкурентів (наприклад, невелика плата за право залишати коментарі під
статтями), оскільки вони, за його словами, приносять мізерний дохід. Мердо
підкреслив, що онлайнова реклама не компенсує витрати друкованих видань. Як
приклад він навів головного американського конкурента The Wall Street Journal
газету New York Times. Її сайт є одним із найбільш популярних у США, що, однак,
не дозволило йому вийти на самоокупність за рахунок доходів від продажу онлайн-реклами. | |
Категорія: Світ | Опубліковано: 06.04.2009 10:06 Ключові слова: | |
Усього коментарів: 0 | |
©2008-2012 Прес-Центр Використовуючи матеріали з "Прес-Центру" не забувайте на нас посилатися |