Головна » Статті » Новини мас-медіа » Світ |
Ринок Інтернет-реклами
в Європі у 2008 році зріс на 20%, до 12,9 млрд. евро (18,06 млрд. долл.). Про це
йдеться у доповіді компаній Interactive Advertising Bureau Europe і
PricewaterhouseCoopers, повідомляє з посиланням на Прайм-ТАСС газета «РБК daily».
На долю
топ-10 найбільших національних ринків Інтернет-реклами в Європі припадає 93% її
загального обсягу. Найбільший ріст в 2008 році продемонстрували ринки Інтернет-реклами
в Іспанії — 26%, Данії та Норвегії — по 22%; найменший – у Голландії — 9%. За оцінками
PricewaterhouseCoopers, 2009 рік буде складним для ринку Інтернет-реклами, оскільки
обсяги зрілих ринків будуть знижуватись, а зростання на ринках, що
розвиваються, буде нижче раніше зроблених прогнозів. За словами
представника «Фінаму» Владислава Кочеткова, російський ринок Інтернет-реклами у
2008 зріс на 50%, до 600 млн. доларів, що складає близько 5% у Європі. На його
думку, у 2009 р. російський ринок зросте на 10% у доларовому еквіваленті, а у
рубльовому ще більше. «Якщо така динаміка росту залишиться, то у найближчі
чотири-п’ять років російський ринок за обсягами може зрівнятись з
найбільшими європейськими ринками», — зазначив аналітик. Прес-секретар
«Рамблер Медіа» Марина Анісімова вважає, що російський ринок Інтернет-реклами
усе ще перебуває на початковій стадії свого розвитку. За її словами, у 2008
році на долю Інтернет-реклами припало всього лише 5-6% від загального
«рекламного пирога», тоді як на більш зрілих ринках на Інтернет припадає до
15-20% рекламних бюджетів. «Тож перспектив у російського ринку, схоже, більше,
ніж у «середньоєвропейського», — вважає вона. | |
Категорія: Світ | Опубліковано: 16.06.2009 18:57 Ключові слова: | |
Усього коментарів: 0 | |
©2008-2012 Прес-Центр Використовуючи матеріали з "Прес-Центру" не забувайте на нас посилатися |