Головна » Статті » Прес-релізи » Економіка |
Картинка: Beeline Київ, 27 лютого 2009 р. Оператор зв'язку Beeline оголошує про акцію «Вечеря з Венерою». Будь-який абонент Beeline, який відправить до 15 березня хоча б одне SMS на короткий номер 29, стане учасником розиграшу призу – романтичної вечері з героїнею реклами тарифного плану «29».
Всього буде розіграно 7 романтичних вечерь в ресторанах різних міст України: Донецька, Києва, Дніпропетровська, Одеси, Харкова, Сімферополя і Львова. Прийняти участь в акції можуть абоненти Beeline будь-якої форми обслуговування. Кількість відправлених SMS не лімітується: чим більше повідомлень відправляє абонент, тим більше він отримує шансів на виграш. Після 15 березня серед учасників випадковим чином буде визначено 21 переможця. З переможцями зв'яжуться фахівці Центру підтримки клієнтів Beeline і повідомлять їх про точний час, місце і дату «Вечері з Венерою». Під час вечері переможці зустрінуться в ресторані з актрисою, яка зіграла в рекламі роль Венери. Від героїні вони зможуть дізнатися про те, як відбувалися зйомки реклами тарифу «29», а від представників оператора дізнаються цікаві факти про бренд Beeline. Новий рекламний ролик на підтримку тарифного плану «29» Beeline випустив на початку лютого 2009 р. Ролик викликав резонанс в глядацької аудиторії завдяки новизні і сміливості рішень. У рекламі використаний образ всесвітньо відомої картини Сандро Боттічеллі "Народження Венери". Згідно міфології, Венера - богиня любові і людяності, символ гармонії, краси і досконалості. На думку ідеологів тарифу, всі ці якості властиві ТП «29».
| |
Категорія: Економіка | Опубліковано: 02.03.2009 11:05 Ключові слова: | |
Усього коментарів: 0 | |
©2008-2012 Прес-Центр Використовуючи матеріали з "Прес-Центру" не забувайте на нас посилатися |