Головна » Статті » Прес-релізи » Економіка |
Логотип Beeline ПРЕС-РЕЛІЗ 28.04.2009 28
квітня 2009 року, Москва. ВАТ «ВимпелКом» (ТМ «Білайн») оголошує про те, що
бренд «Білайн» увійшов до ТОП-100 найдорожчих світових брендів, і визнаний
одним з десяти найдорожчих світових брендів на ринку телекомунікацій. Бренд
«Білайн» зайняв 72 місце і оцінений в 8,9 мільярдів доларів США. «Білайн» також
продемонстрував найвищий на російському ринку «індекс вкладу бренду», що
показує ступінь впливу бренду на фінансові і операційні показники компанії. Рейтинг
«BrandZ ™ ТОП-100 найдорожчих
світових брендів», опублікований «Financial
Times» і дослідницькою компанією Millward Brown Optimor, проводиться вчетверте.
«Білайн» включений в рейтинг вперше. Методика рейтингу заснована на дослідженні
думки кінцевих споживачів, а також на ринкових і фінансових показниках
компанії. «Цього
року «Білайн» продемонстрував визначні показники, притому, що багато брендів
втратили значну частину своєї вартості, - відзначила Джоана Седдон, Генеральний
директор Millward Brown Optimor. Зростання вартості бренду «Білайн» пов'язане
із зростанням фінансових показників, сильним вартісним капіталом бренду і
перспективами зростання. На кінцевий результат також позитивно вплинули високі
ARPU, нові придбання (Голден Телеком), що відкривають великі можливості
зростання на ринку широкосмугового Інтернету, і запуски нових продуктів». Коментуючи
цю подію, Віце-президент з маркетингу і продажам ВАТ «ВимпелКом» Кент МакНілі
відзначив: «Включення в престижний рейтинг світових брендів для нас почесно і
приємно. Компанії, чиї бренди представлені в рейтингу, продемонстрували сильні
позиції в брендменеджменті і управлінні бізнесом - якості повною мірою властиві
«ВимпелКому» і бренду «Білайн». Сьогодні сильний бренд як ніколи допомагає
компанії залишатися стійкою і сприяє збереженню лояльності існуючих клієнтів і
залученню нових». «Білайн»
присутній у всіх регіонах Росії, а також в Казахстані, Україні, Вірменії,
Узбекистані, Таджикистані, Грузії. Бренд «Білайн» зберігає хороші темпи
зростання. Так, за оцінками іншого провідного світового дослідницького
агентства Interbrand впродовж чотирьох років «Білайн» не лише утримує першу
стрічку рейтингу найдорожчих російських брендів, але і нарощує свою вартість. З
моменту проведення першого рейтингу вартість бренду виросла на 49% з $5 млрд. в
2005 році до $7,43 млрд. в 2008 році. Бренд «Білайн» відомий всім споживачам
(100%) послуг мобільного телефонного зв'язку, що проживають в Росії, що
підтверджено свідоцтвом Роспатенту про визнання загальновідомим. | |
Категорія: Економіка | Опубліковано: 28.04.2009 11:55 Ключові слова: | |
Усього коментарів: 0 | |
©2008-2012 Прес-Центр Використовуючи матеріали з "Прес-Центру" не забувайте на нас посилатися |