Меню

Пошук




Публікації

Головна » Статті » Прес-релізи » Економіка


500 тис. клієнтів «Beeline-Україна» користуються мережею «Київстар»
ПРЕС-РЕЛІЗ
02.03.2011

На території, де відсутнє радіопокриття GSM-мережі «Beeline-Україна» або її сигнал є слабким, телефони клієнтів «Beeline-Україна» автоматично підключаються до мережі «Київстар», це дозволяє послуга національного роумінгу. Наразі мережею «Київстар» користуються 500 тис. абонентів «Beeline-Україна». Послуга національного роумінгу не тарифікується.

Знаходячись у національному роумінгу в мережі «Київстар», абоненти «Beeline-Україна» користуються послугами мобільного зв’язку відповідно до їхнього поточного тарифного плану. 

Як підключити послугу національного роумінгу?

Якщо покриття «Beeline-Україна» буде відсутнім, телефон автоматично зареєструється у мережі «Київстар».

Якщо телефон автоматично не переходить у мережу «Київстар» або не підтримує функцію «Автоматичний вибір мережі», а також для того щоб постійно користуватися послугами в мережі «Київстар», оберіть мережу «Київстар» вручну у меню телефону (дивіться довідник користувача телефону або пристрою).

Коли мобільний телефон підключиться до мережі «Київстар», на дисплеї з’явиться назва мережі «Київстар» – UA KYIVSTAR або KYIVSTAR.

Ігор Литовченко, президент «Київстар», голова бізнес-одиниці «Україна» компанії «VimpelCom Ltd.»: «Ми раді вітати клієнтів «Beeline-Україна» у мережі «Київстар». Обслуговування клієнтів відбувається на умовах їхніх поточних тарифів. Тих, хто ще не приєднався до однієї з найкращих мереж світу, ми запрошуємо обрати мережу «Київстар» та користуватися якісним зв’язком та покриттям на території усієї  країни».

Обслуговування абонентів «Beeline-Україна», незалежно від того, в якій мережі вони користуються послугами зв’язку, здійснюється єдиним центром обслуговування абонентів за номером 466.

«Київстар» потурбувався, щоб клієнти «Beeline-Україна» могли комфортно приєднатися до якісної та найбільшої мережі країни.

Дізнавайтеся новини першими на офіційній твіт-сторінці «Київстар».

Довідка про об’єднаний «Київстар», бізнес-одиницю «Україна» VimpelCom Ltd.
До складу бізнес-одиниці «Україна» VimpelCom Ltd. входять два українських телекомунікаційних оператора – «Київстар» і «Beeline-Україна» (ЗАТ «Українські радіосистеми» і ТОВ «Голден Телеком»). Об'єднана база клієнтів становить близько 25 млн. осіб.
«Київстар» – оператор №1 на ринку мобільного зв'язку і мобільного інтернету, найкращий бренд в Україні. За даними щорічного дослідження компанії Ericsson, мережа мобільного зв'язку «Київстар» є однією з найкращих у Європі і охоплює всі великі та малі міста України, а також понад 28 тис. сільських населених пунктів, усі основні національні й регіональні траси, більшість морських і річкових узбереж України. «Київстар» надає послуги EDGE/GPRS на всій території свого покриття, а також роумінгові послуги в 195 країнах на 5 континентах.

«Beeline-Україна» – досвідчений учасник ринку послуг фіксованого зв'язку для бізнесу та широкосмугового доступу на базі FTTB.
Бізнес-одиниця «Україна» VimpelCom Ltd. надає телекомунікаційні послуги під брендами «Київстар», djuice та «Київстар Бізнес».
Місія «Київстар» – поліпшувати життя завдяки телекомунікаційним послугам найвищої якості.

www.kyivstar.ua, www.djuice.com.ua, www.beeline.ua
Категорія: Економіка | Опубліковано: 02.03.2011 11:14
Ключові слова:



Усього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
©2008-2012 Прес-Центр
Використовуючи матеріали з "Прес-Центру" не забувайте на нас посилатися