Меню

Розділи новин

Пошук




Публікації

Головна » Статті » Новини мас-медіа » Львів


«Presstime» змінив дизайн сайту «Вголос»

Логотип сайту «Вголос»

 

 
 
 
 
 
 
 
 
Інформаційне агентство «Presstime» (Львів) провело редизайн належного йому інтернет-сайту «Вголос» (Vgolos.lviv.ua).

 

Перше, що впадає у вічі нефахівця у новому вигляді «Вголосу», — відсутність елементів сов-арту, які разюче відрізняли його від інших львівських сайтів, введення різнокольорових плашок замість домінуючих у «старому» дизайні червоних. На сайті також стало більше, як то кажуть, «повітря» — вільного простору у білих та світло-сірих тонах.
  

У тому ж дизайні, що й «Вголос», виконані тепер і його сайти-сателіти Prokultura.com.ua та Proturizm.com.ua.

 

Змінився, точніше розширився, і контент «Вголосу». Хоч раніше у сайту й був лозунг «Про політику та економіку», але писав він, в основному, саме про політику, майже не приділяючи уваги економічній тематиці. Тепер це недопрацювання виправлено: на «Вголосі» з’явився навіть цілий окремий блок «Економіка», який наразі заповнюється «прес-таймівськими» новинами.

 

До речі, інтернет-майданчик власне самого агентства «Presstime.com.ua»однойменний сайт — від учора перебуває на реконструкції. «Сьогодні ми тимчасово закриваємо сайт агентства на реконструкцію! Команда інформаційного агентства продовжує свою роботу на іншій інформаційній площадці, яка входить у склад нашого Інформаційного агентства, — сайті Вголос», — сказано у розміщеному на першій сторінці сайту оголошенні.
 

 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Так тепер виглядає "Вголос"
 
 

 

Категорія: Львів | Опубліковано: 11.03.2009 15:41
Ключові слова:



Усього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
©2008-2012 Прес-Центр
Використовуючи матеріали з "Прес-Центру" не забувайте на нас посилатися