Головна » Статті » Новини мас-медіа » Україна |
Картинка: fbc.net.ua Телеканал
«Перший Діловий» планує зайнятись продажем готового контенту, а також
виготовленням програмного продукту «під замовлення». Про це
канал оголосив на власному веб-сайті.
«Пропозиції
про купівлю наших проектів надходили неодноразово, але, вирішуючи першочергові
завдання, у тому числі працюючи над удосконаленням якості ефіру, нам доводилося
залишати ці питання без уваги. У березні на посаду продюсера телеканалу ми
запросили людину, яка буде розвивати цей напрямок», — відзначила голова правління
«Першого Ділового» Олена Рудик. На сьогодні
99% ефіру «Першого Ділового» складається із програм власного виробництва.
Згідно з програмною концепцією більшість передач телеканалу несуть аналітичну
та оперативну інформацію «сьогодні на сьогодні». Тому на продаж він
пропонуватиме насамперед тематичні проекти, такі як «Туризм», «Історія
Бізнесу», «Бізнес-книга», «Катастрофи», «Fashionline», «Національний інтерес»
тощо. Крім того,
«Перший Діловий» має намір також закупляти новий програмний продукт для ефіру.
«Що стосується придбання контенту, в першу чергу ми орієнтуємося на цікаву
публіцистику і «глобальні» проекти, в основі яких серйозні наукові дослідження,
якісну документалістику, програми про сучасний стиль життя, пізнавальні
програми про новації у розвитку науки і технологій», — розповіла продюсер
телеканалу Тамара В’югіна. «Нас менш за все цікавлять «легкі» проекти «для
усіх», ми будемо купувати тільки те, що цікавить сучасну ділову людину», —
зауважила вона. | |
Категорія: Україна | Опубліковано: 07.04.2009 09:02 Ключові слова: | |
Усього коментарів: 0 | |
©2008-2012 Прес-Центр Використовуючи матеріали з "Прес-Центру" не забувайте на нас посилатися |