Головна » Статті » Новини мас-медіа » Україна |
В Україні
спостерігається процес деінтелектуалізації журналістики. Про це
сказала на семінарі у Львові вчора, 13 жовтня, перший заступник головного
редактора тижневика «Дзеркало тижня» Юлія Мостова, передає «Вголос». «Сьогодні
відбувається деінтелектуалізація української журналістики», — сказала вона. Як приклад
вона навела політичні ток-шоу на телебаченні, які є видовищними, проте
журналісти у них не реагують на відверту брехню політиків, і та таким чином
безперешкодно «виливається» на глядача. «Ми даємо
інфікований інформаційний продукт, а люди їдять», — зазначила Мостова. Відома
журналістка звернула увагу, що вітчизняні ЗМІ часто просто ігнорують серйозні
інформаційні приводи, які викликають міжнародний резонанс. Тут вона згадала
історії з «РосУкрЕнерго» та Тендерною палатою. За словами
Мостової, «мовчанка» щодо діяльності Тендерної палати в значній мірі була
зумовлена підкупом ЗМІ. Продажність,
за оцінками Мостової, стала однією із визначальних рис журналістики
пост-помаранчевого періоду. «Рівняння
на Кучму змінилось рівнянням на Франкліна», — зазначила вона. Мостова
наголосила, що «Дзеркало тижня» ніколи не публікувало «заказухи» у розділі
«Влада», проте визнала, що в інших розділах газети замовні матеріали виходили. | |
Категорія: Україна | Опубліковано: 14.10.2009 11:22 Ключові слова: | |
Усього коментарів: 0 | |
©2008-2012 Прес-Центр Використовуючи матеріали з "Прес-Центру" не забувайте на нас посилатися |