Головна » Статті » Новини мас-медіа » Львів |
Компанія
«Системи швидкого харчування» (Львів) відмовиться від витрат на розміщення
реклами у традиційних медіа та рекламних носіях на користь реклами в Інтернеті. Про це
повідомив засновник та генеральний директор компанії Марк Зархін вчора, 1
лютого, на зустрічі із слухачами освітньої програми «Перший бізнес», передає
«Вголос». «Хочу
зосередитись на Інтернеті», — сказав він. При цьому
на запитання, скільки коштів таким чином має намір зекономити компанія, Зархін
відповів: «А ніскільки! Планую стільки ж витрачати». Ресторатор,
зокрема, повідомив, що вже незабаром буде запущено соціальний інтернет-ресурс
«Кумпель», він міститиме ряд розділів («Політика», «Жінки», «Футбол» тощо), які
заповнюватимуться блогерами. На сьогодні
ресторан-пивоварня «Кумпель» має сайт-візитку за адресою: http://www.kumpel.biz/ ТзОВ
«Системи швидкого харчування» — мережа ресторанів, яка включає такі заклади,
як: «Піца Челентано», «Картопляна хата», «Япі», кафе «Пункт». Марк
Зархін, крім того, є співвласником ресторанів «Кумпель», «Дарвін» та кафе «1». | |
Категорія: Львів | Опубліковано: 02.02.2010 11:24 Ключові слова: | |
Усього коментарів: 0 | |
©2008-2012 Прес-Центр Використовуючи матеріали з "Прес-Центру" не забувайте на нас посилатися |