Меню

Розділи новин

Пошук




Публікації

Головна » Статті » Новини мас-медіа » Львів


«Системи швидкого харчування» переводять рекламний бюджет в Інтернет. До запуску готується соціальна мережа «Кумпель»

Компанія «Системи швидкого харчування» (Львів) відмовиться від витрат на розміщення реклами у традиційних медіа та рекламних носіях на користь реклами в Інтернеті.

 

Про це повідомив засновник та генеральний директор компанії Марк Зархін вчора, 1 лютого, на зустрічі із слухачами освітньої програми «Перший бізнес», передає «Вголос».

 

«Хочу зосередитись на Інтернеті», — сказав він.

 

При цьому на запитання, скільки коштів таким чином має намір зекономити компанія, Зархін відповів: «А ніскільки! Планую стільки ж витрачати».

 

Ресторатор, зокрема, повідомив, що вже незабаром буде запущено соціальний інтернет-ресурс «Кумпель», він міститиме ряд розділів («Політика», «Жінки», «Футбол» тощо), які заповнюватимуться блогерами. 

 

На сьогодні ресторан-пивоварня «Кумпель» має сайт-візитку за адресою: http://www.kumpel.biz/

 

ТзОВ «Системи швидкого харчування» — мережа ресторанів, яка включає такі заклади, як: «Піца Челентано», «Картопляна хата», «Япі», кафе «Пункт».

 

Марк Зархін, крім того, є співвласником ресторанів «Кумпель», «Дарвін» та кафе «1».

 

 

«Прес-Центр»

Категорія: Львів | Опубліковано: 02.02.2010 11:24
Ключові слова:



Усього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
©2008-2012 Прес-Центр
Використовуючи матеріали з "Прес-Центру" не забувайте на нас посилатися