Меню

Розділи новин

Пошук




Публікації

Головна » Статті » Новини мас-медіа » Світ


TNS Media змінює назву на Kantar
Частина найбільшого в світі бюро досліджень ринків, відоме в Україні, зокрема, проведенням екзит-полу на останніх президентських виборах і постійними дослідженнями аудиторій ЗМІ, стає Kantar Media.

Як передає «Кореспондент.net», ребрендінг торкнеться медіаппідрозділу компанії - яке проводить опитування читачів, досліджує смаки телеглядачів з допомогою піплметрів і вираховує аудиторію друкованих видань.

Зміна пов'язана з придбанням компанії TNS Media компанією WPP Group (угода відбулася ще в позаминулому році), у якої є дослідницький підрозділ Kantar. При цьому компанія має намір розширити спектр послуг, повідомляється в прес-релізі Kantar Media.

Kantar Media на сьогодні діє більше в 50 країнах, займаючись дослідженнями ринків телеканалів, друкованих ЗМІ, онлайн-медіа (зокрема, соціальних мереж), радіоефіру та зовнішніх рекламоносіїв.

Нагадаємо, в 2008 році повідомлялося про рішення TNS об'єднатися з німецьким конкурентом GfK, але ця угода не відбулася.


«Прес-Центр»
Категорія: Світ | Опубліковано: 26.01.2010 12:30
Ключові слова:



Усього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
©2008-2012 Прес-Центр
Використовуючи матеріали з "Прес-Центру" не забувайте на нас посилатися