Головна » Статті » Новини мас-медіа » Світ |
Тиражі в
Європі впали трохи менше - на 12%. Тим не менш, експерти оцінюють ситуацію
критично: час безкоштовних щоденних інформаційних газет минув, вважають вони,
передає Korrespondent.net. У минулому
році у світі закрилося більше 30 безкоштовних ділових щоденок, у тому числі
українська Пульс Києва, зазначає медіаексперт П'єт Беккер. При цьому в
Європі закрилося 22 видання. У більшості випадків газети просто закриваються -
зрідка вони переходять на платну модель або змінюють графік виходу. У
результаті, якщо в кінці 2008 року у світі щодня виходили близько 43 млн примірників
безкоштовних газет, то до початку 2010 року - 37 млн. Оскільки
єдиним джерелом доходу цих видань є реклама, падіння ринку для них було
відчутнішим, ніж для традиційних видань. Крім того, все більшу частку читачів у
щоденних газет забирає інтернет, що тепер стає доступний і в транспорті. Тому, за
словами Беккера, для залучення читачів безкоштовні газети повинні орієнтуватися
на ілюстрації (зокрема, інфографіку), і на мультимедійність, пропонуючи читачам
додаткові матеріали у себе на сайті. Однак, оскільки ця модель затратна,
ефективною вона стане лише при підйомі рекламного ринку та зменшення кількості
гравців. З початку
кризи в Україні закрилися найбільші безкоштовні видання - зокрема, 15 хвилин і
Вечерком, нагадує Korrespondent.net. | |
Категорія: Світ | Опубліковано: 19.01.2010 17:55 Ключові слова: | |
Усього коментарів: 0 | |
©2008-2012 Прес-Центр Використовуючи матеріали з "Прес-Центру" не забувайте на нас посилатися |