Меню

Розділи новин

Пошук




Публікації

Головна » Статті » Новини мас-медіа » Світ


У 2009 році безкоштовних газет у світі стало менше на 20%

Тиражі в Європі впали трохи менше - на 12%. Тим не менш, експерти оцінюють ситуацію критично: час безкоштовних щоденних інформаційних газет минув, вважають вони, передає Korrespondent.net.

 

У минулому році у світі закрилося більше 30 безкоштовних ділових щоденок, у тому числі українська Пульс Києва, зазначає медіаексперт П'єт Беккер.

 

При цьому в Європі закрилося 22 видання. У більшості випадків газети просто закриваються - зрідка вони переходять на платну модель або змінюють графік виходу. У результаті, якщо в кінці 2008 року у світі щодня виходили близько 43 млн примірників безкоштовних газет, то до початку 2010 року - 37 млн.

 

Оскільки єдиним джерелом доходу цих видань є реклама, падіння ринку для них було відчутнішим, ніж для традиційних видань. Крім того, все більшу частку читачів у щоденних газет забирає інтернет, що тепер стає доступний і в транспорті.

 

Тому, за словами Беккера, для залучення читачів безкоштовні газети повинні орієнтуватися на ілюстрації (зокрема, інфографіку), і на мультимедійність, пропонуючи читачам додаткові матеріали у себе на сайті. Однак, оскільки ця модель затратна, ефективною вона стане лише при підйомі рекламного ринку та зменшення кількості гравців.

 

З початку кризи в Україні закрилися найбільші безкоштовні видання - зокрема, 15 хвилин і Вечерком, нагадує Korrespondent.net.

 

 

«Прес-Центр»

Категорія: Світ | Опубліковано: 19.01.2010 17:55
Ключові слова:



Усього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
©2008-2012 Прес-Центр
Використовуючи матеріали з "Прес-Центру" не забувайте на нас посилатися