Меню

Розділи новин

Пошук




Публікації

Головна » Статті » Новини мас-медіа » Світ


ZenithOptimedia погіршив прогноз рекламного ринку на 2009 рік

Рекламне агентство ZenithOptimedia скоригувало свій літній прогноз обсягів рекламного ринку на 2009 рік, понизивши імовірний показник динаміки ринку з -8,5% до -9,9%.

 

Про це повідомляє «Телекритика».   

 

На думку аналітиків ZenithOptimedia, значне зростання в наступні 2 роки (на 7,8% у 2010 та 9,5% у 2011 роках) очікує на ринки, що розвиваються. Водночас глибокі структурні економічні проблеми призводять до того, що розвинені ринки зазнають подальшого падіння у 2010 році (-2,9%) перед поступовим відновленням (1,5%) у 2011 році.

 

«В той час, як розвинені ринки довго оговтуватимуться від кредитної кризи, в 27 країнах, які розвиваються, рекламні бюджети зростали й цього року. А у 2010 році таких країн стане вдвічі більше. Це має призвести до того, що доля рекламних бюджетів країн, які розвиваються, досягне 35% у 2011 році в порівнянні з 29% у 2008», - зазначається у повідомленні агентства.

 

Цифрові медіа так і залишаються єдиною категорією, яка зростає цього року (на 9,2%). Зростання обумовлене перш за все бюджетами на пошукову рекламу та інноваційні формати. Наприклад, 2009 року в США бюджети в пошуковій рекламі показують зростання на 20%, в інтернет відео - на 19%, в соціальних мережах - на 45%, а в мобільних мережах - на 69%. Загалом цифрова реклама обійматиме частку 14,9% від усіх рекламних бюджетів 2011 року.

 

ZenithOptimedia - одне з найбільших медіаагентств у світі, 218 офісів якого працюють у 72 країнах. В Україні присутнє з 1996 року, з 2006-го входить у найбільшу в країні рекламну групу Publicis Groupe Ukraine, з 2008-го - в топ-3 медіаагентств України. У київському офісі ZenithOptimedia працює більше 30 працівників. Основними клієнтами агентства в Україні є: L'Oreal, Nestle, sanofi-aventis, Toyota, Puma, British Airways, Hyundai.

 

 

«Прес-Центр»

Категорія: Світ | Опубліковано: 19.10.2009 18:43
Ключові слова:



Усього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
©2008-2012 Прес-Центр
Використовуючи матеріали з "Прес-Центру" не забувайте на нас посилатися