Головна » Статті » Новини мас-медіа » Світ |
Рекламне
агентство ZenithOptimedia скоригувало свій літній прогноз обсягів рекламного
ринку на 2009 рік, понизивши імовірний показник динаміки ринку з -8,5% до
-9,9%. Про це
повідомляє «Телекритика».
На думку
аналітиків ZenithOptimedia, значне зростання в наступні 2 роки (на 7,8% у 2010
та 9,5% у 2011 роках) очікує на ринки, що розвиваються. Водночас глибокі
структурні економічні проблеми призводять до того, що розвинені ринки зазнають
подальшого падіння у 2010 році (-2,9%) перед поступовим відновленням (1,5%) у
2011 році. «В той час,
як розвинені ринки довго оговтуватимуться від кредитної кризи, в 27 країнах,
які розвиваються, рекламні бюджети зростали й цього року. А у 2010 році таких
країн стане вдвічі більше. Це має призвести до того, що доля рекламних бюджетів
країн, які розвиваються, досягне 35% у 2011 році в порівнянні з 29% у 2008», -
зазначається у повідомленні агентства. Цифрові медіа так і залишаються єдиною категорією, яка
зростає цього року (на 9,2%). Зростання обумовлене перш за все бюджетами на
пошукову рекламу та інноваційні формати. Наприклад, 2009 року в США бюджети в
пошуковій рекламі показують зростання на 20%, в інтернет відео - на 19%, в
соціальних мережах - на 45%, а в мобільних мережах - на 69%. Загалом цифрова
реклама обійматиме частку 14,9% від усіх рекламних бюджетів 2011 року. ZenithOptimedia - одне з найбільших медіаагентств у
світі, 218 офісів якого працюють у 72 країнах. В Україні присутнє з 1996 року,
з 2006-го входить у найбільшу в країні рекламну групу Publicis Groupe | |
Категорія: Світ | Опубліковано: 19.10.2009 18:43 Ключові слова: | |
Усього коментарів: 0 | |
©2008-2012 Прес-Центр Використовуючи матеріали з "Прес-Центру" не забувайте на нас посилатися |