Якщо так, то можеш пропустити наступний абзац. Якщо ні, то слухай:
Копірайтинг (від англ. Copywriting) – написання рекламних і презентаційних текстів. Про товар, послугу, людину. Того, хто займається копірайтингом, називають копірайтером. Копірайтеру, на відміну від журналіста, непогано живеться: йому, як правило, не потрібно проводити складні і трудоємкі журналістські розслідування, мати базу контактів «джерел» серед політиків, бізнесменів, представників влади. Вмієш добре писати, маєш голову на плечах, доступ до Інтернету – от і, в принципі, все, що треба.
З розвитком Інтернету під копірайтингом розуміють не тільки рекламні тексти, але й взагалі тексти для сайтів. Тексти сайтам потрібні, як повітря. Бо коли сайт публікує нові тексти, він живе, його відвідують. А оскільки сайти здебільшого оновлюються щодня, або й декілька разів на день, то потреба в текстах просто величезна!
А коли є попит, то на цьому можна заробити.
Як?
Ну, можна розсилати свої резюме і пропозиції про співпрацю ряду інтернет-сайтів і сподіватися, що хтось відповість і замовить якусь статтю.
А можна зареєструватись на біржі копірайтерів. Наприклад, на «Адвего» і самому обирати з-поміж маси пропозицій.
Плюс біржі копірайтерів в тому, що це – відлагоджений механізм співпраці копірайтерів і замовників. Отримуєш замовлення – пишеш статтю – відсилаєш замовнику – отримуєш гонорар.
І замовників тут – багато. Це вже цілий ринок (пригадуєш основи економіки?), де діють закони попиту і пропозиції, де ти можеш піднімати ціни на свою роботу, якщо кількість замовлень перевищуватиме твої «виробничі потужності».
Не факт, що ти зможеш на біржі копірайтингу стати мільйонером, але певний підзаробіток собі забезпечиш.