Неділя, 29.06.2025, 11:28
Головна | Реєстрація | Вхід | RSS

Меню

  • Усі публікації
  • Новини
  • Статті
  • Інтерв'ю
  • Оффтоп
  • Джинса
  • Повідомити новину
  • Архів
  • Про блог


Твіти @Lviv_Novyny

Як розмістити прес-реліз у «Дзеркалі Тижня» в обхід рекламного відділу


Дзеркало тижняДалеко не всім піарникам сподобається сервіс, про який далі піде мова, адже він усуває безпосередній контакт між піарником і ЗМІ.

Певна категорія працівників сфери PR у цьому аж ніяк не зацікавлена, бо, як відомо, у ході таких контактів вони мають змогу домовитись про певну винагороду за своє рішення розмістити піар-матеріали саме в цьому медіа, а не в іншому. Грубо кажучи, про відкат.

Тут же все відбувається дистанційно. Щоб опублікувати прес-реліз у будь-якому з обраних онлайн-видань, достатньо зробити кілька кліків — і все.

Називається сервіс B2Blogger.com. Колись це був просто блог про промисловий маркетинг, але згодом його засновник і автор Олександр Сторожук вирішив піти далі, і став на базі існуючого сайту зі сформованою аудиторією надавати послуги з розміщення прес-релізів.

Сайт B2Blogger.com - онлайн-сервіс публікації прес-релізів в онлайн-ЗМІ

«Прес-Центру» вже доводилося бачити різні спеціалізовані сайти, де пропонують публікувати прес-релізи. Ідея, на перший погляд, цікава. У більшості серйозних підприємств і компаній, у політичних партій і окремих політиків є свої відділи зі зв’язків з громадськістю, прес-служби чи прес-секретарі. Вони готують і розсилають по ЗМІ прес-релізи, розраховуючи, що журналісти на їх основі зроблять новину або статтю, яка, в кінцевому підсумку, потрапить на очі пересічного читача.

На практиці ЗМІ до прес-релізів ставляться вибірково. Якійсь історії дадуть хід, якійсь — ні. І тут на допомогу прес- і піар-службам приходять сайти, готові публікувати все. Хіба не круто?! Та не дуже, бо такі сайти практично ніхто не читає. Тож публікація прес-релізів там відбувається в холосту. В принципі, якщо піарнику розходиться на тому, щоб вписати у звіт про свою роботу ще один рядок з назвою сайту, то і сайт прес-релізів теж варіант.

«Фішка» B2Blogger.com у тому, що він дає частково автоматизований механізм публікації прес-релізів у якісних онлайн-ЗМІ. У пропонованому переліку є 255 інтернет-ресурсів з України, Росії та Казахстану. З українських бачимо «Українські Новини», «Інтерфакс-Україна», «ЛігаБізнесІнформ», «Сегодня.ua», «Телекритика», «Дзеркало Тижня» і т.д. Усі сайти посортовані за географічним і тематичним принципами.

Як це працює? Для початку треба зареєструватися на сайті B2Blogger.com. Відтак відкрити вкладку з переліком онлайн-ЗМІ. (Поруч з назвою онлайн-ЗМІ є ціна за розміщення прес-реліза.) Обрати сайти, на яких хочете опублікувати прес-реліз. Додати текст прес-реліза. Заплатити за публікацію будь-яким зручним способом. Варіанти оплати такі: пластиковою картою Visa і MasterCard через LiqPay і Skrill (Moneybookers), електронними грошима WebMoney і Яндекс.Грошима, а також безготівковими платежами за контрактом у рублях, гривнях, доларах, євро.

Після цього залишається чекати, коли прес-реліз опублікують. Пишуть, що це відбувається упродовж робочого дня, як правило, у перші дві години з моменту оплати.

Прес-релізи публікують на постійній основі.

Пару слів про ціни. Виглядає, що публікувати прес-релізи через B2Blogger.com вийде дорожче, ніж якщо домовитись із онлайн-ЗМІ напряму. Ну, наприклад, щоб опублікувати реліз на «Телекритиці» через B2Blogger.com, треба заплатити 1360 гривень. Напряму — лише 1000 грн. На сайті інформагентства ZIK публікація прес-реліза, за розцінками B2Blogger.com, коштує 1280 гривень, тоді як, подейкують, можна віч-на-віч домовитись і за 600 грн.

Тож користуватись B2Blogger.com в своїй роботі чи ні, вирішуйте, шановні піарники, самі. Якщо все-таки наважитесь, будемо вдячні, якщо поділитеся з «Прес-Центром» своїми враженнями.

(Оновлено 17.07.2017 р.: Нещодавно сервіс B2Blogger було інтегровано у більш новітній сервіс PRNEWS.io, через який тепер відбувається розміщення прес-релізів та PR-матеріалів у ЗМІ. Таким чином, посилання у цій статті змінено, і вони ведуть уже на сайт PRNEWS.io.)


«Прес-Центр»


Ми в соцмережах: Facebook, Twitter, Google+, ВКонтакте

01.08.2013

Твіт
Перегляди: 2985 | Рубрика: PR | Ключові слова: розмістити прес-реліз, Олександр Сторожук, B2blogger, сервіс


Схожі публікації:

Хто не читає «Львівські Новини», той москаль ;)

Читати @Lviv_Novyny



comments powered by Disqus




©2008-2015 Прес-Центр
Використовуючи матеріали з "Прес-Центру" не забувайте на нас посилатися

Львівські новини Прес-Центрувімкнено Google+

Copyright MyCorp © 2025 |