Вівторок, 17.06.2025, 06:02
Головна | Реєстрація | Вхід | RSS

Меню

  • Усі публікації
  • Новини
  • Статті
  • Інтерв'ю
  • Оффтоп
  • Джинса
  • Повідомити новину
  • Архів
  • Про блог


Твіти @Lviv_Novyny

Способи монетизації інтернет-сайтів: продаж лінків


 

Продаж вічних лінківКартинка: press-centre.com.ua










У цій статті ми розповімо про один із способів заробітку для власників інтернет-сайтів — продаж гіперпосилань (лінків).

Стаття буде цікава тим, хто має сайт або лише збирається його створити і хотів би отримувати зі свого творіння хоча б якийсь дохід. Іншими словами, монетизувати.

Монетизація, як пояснює Webeffector, це — отримання фінансової вигоди з допомогою сайту.

Створити сайт на сьогодні нічого не коштує. Як в плані грошей, так і в плані часу. Є низка сервісів, таких собі конструкторів, які дозволяють «склепати» веб-сторінку безкоштовно і буквально за лічені хвилини. Принаймні за день це можна зробити. Тому, напевно, останнім часом ми й спостерігаємо просто-таки бум появи нових інтернет-ресурсів, за якими часто стоїть одна людина, яка поєднує в одній особі обов’язки редактора, журналіста / копірайтера, більд-редактора, SEOшника, менеджера з реклами і контент-менеджера. Свідки цього процесу жартома називають його ерою онлайн-самвидавів.

Досить часто, створюючи сайт, його автор / автори не думають про те, як потім на ньому заробляти. Або й думають, але ці роздуми є швидше фантазіями, далекими від реального стану речей. На перших порах їх повністю поглинає сам процес. Приємно усвідомлювати, що в тебе є власний веб-ресурс, в нього є аудиторія, аудиторія зростає.

Але приходить час (у когось – раніше, у когось – пізніше) і веб-майстер задумується: як же заробити на сайті?

В Інтернеті повно матеріалів про монетизацію веб-ресурсів. Найчастіше у цих матеріалах зустрічаються такі способи:

Банерні мережі. Ви показуєте на своєму сайті банери рекламодавців і за це отримуєте від мережі копієчку. Цей спосіб більше підходить сайтам зі значною відвідуваністю. Значною — це значить десь так від 10 000 відвідувачів в день.

Партнерські програми. Розміщуєте в себе на сайті рекламні матеріали (переважно банери або текстові посилання) зі спеціальним ідентифікатором. Таким чином, коли якась людина за цією рекламкою перейде на сайт рекламодавця, зареєструється там і, що ще краще, здійснить якусь покупку, ви отримаєте винагороду.

Контекстна реклама. Про Google AdSense, напевно, чули всі. Є ще аналог у російського «Яндекса» — «Яндекс. Дірект». Розміщуєте на сайті спеціальний код і на сторінках вашого веб-ресурсу починають з’являтися близькі за тематикою рекламні оголошення. За кожен перехід по оголошенню вам нараховуються гроші.

Продаж лінків. Отримуєте гроші за розміщення на своєму сайті посилань на інший сайт.

На цьому пункті зупинимося детальніше.

Хто і для чого купує посилання?

Люди, які займаються просуванням сайтів у пошукових системах (Google, Яндекс), оптимізатори. Вбийте у Google якесь слово у віконце пошуку, наприклад, «iPad» — ви побачите у першій десятці результатів пошуку низку сайтів інтернет-магазинів, які пропонують придбати цей чудо-планшет. Якби ви були на місці потенційного покупця, то зайшли на два-три з них і, цілком можливо, якби вас все влаштувало, здійснили замовлення. Інтернет-магазини б’ються за те, щоб потрапити у топ-10 видачі пошуковика, оскільки мало хто з інтернет-користувачів переходить на другу сторінку результатів пошуку, не кажучи вже про третю і наступні.

На сьогодні найпопулярнішим способом просунути сайт у заповітну 10-ку Google чи «Яндекса» є закупівля лінків на сторонніх сайтах.

Справа в тому, що у пошукових систем є власна шкала оцінки авторитетності того чи іншого сайту. Чим більше на цей сайт посилаються інші сайти, тим він має більший авторитет в очах пошуковика. Відповідно, за пошуковим запитом «iPad» вище у результатах пошуку буде розміщено сайт із більшим авторитетом. Тому найпростіший і найшвидший спосіб підняти авторитет сайту — це накупити купу лінків на нього з інших сайтів. Цим і займаються оптимізатори.

Скільки приблизно платять за розміщення посилання?

Все залежить від показників вашого сайту. До базових показників належать:

- Google PageRank (PR);
- Індекс цитування (тІЦ).

Оптимізатори також звертають увагу на:

- Кількість сторінок в індексі Google;
- Кількість сторінок в індексі Яндекса (бажано, щоб їх було приблизно стільки ж, скільки й в Google);
- Присутність сайту в каталогах Dmoz, Яндекс.

Ключові показники свого сайту можете перевірити з допомогою Cy-pr.com.

Добре, якщо PR у вашого сайту становить 3-4 (та навіть і 2), а тІЦ хоча би 10. За таких показників ви вже можете продавати на своєму сайті лінки.

Дохід від розміщення одного посилання складатиме орієнтовно 20-60 гривень (для сайтів з показниками нижче середнього).

Де шукати оптимізаторів, які б купували посилання на вашому сайті?

В принципі, можна розмістити відповідне оголошення на своєму сайті і чекати, що хтось на нього та й відгукнеться. Але все-таки краще скористатися послугами посередників. В інтернеті є спеціальні біржі, які зводять між собою оптимізаторів і власників сайтів.

Для початку ви реєструєтесь у цих біржах, додаєте туди свій сайт, далі чекаєте, щоб модератори перевірили, чи відповідає сайт вимогам біржі. Це може зайняти пару днів. Якщо все Ok, сайт стає доступний для пошуку, тобто видимий для оптимізаторів. І дуже скоро ви отримаєте перше замовлення. Біржі посилань працюють за принципом попиту і пропозиції, що дозволяє вам грати з ціноутворенням. Починати бажано з ціни, трохи нижчої, ніж середня по біржі, і згодом, по мірі накопичення замовлень, поступово її піднімати.

Як будь-який посередник біржа бере відсоток (незначний) з ваших операцій.

Зважте, що перші зароблені гроші ви зможете вивести на свій рахунок після певного випробувального терміну (наприклад, 3 місяці). Не хвилюйтесь: якщо ви дотримуватиметесь правил біржі, ніхто вас не кине — просто біржа перестраховується на випадок, якщо ви виявитесь шахраєм. Пам’ятайте: ви не маєте права знімати з сайту проплачені посилання.

Найбільш надійними є такі біржі:

RotaPost

Біржа вічних лінків RotaPost
Ця біржа досить лояльна до інтернет-майданчиків, готових розміщувати у себе посилання. Беруть навіть акаунти в ЖЖ і Twitter. Оптимізатори тут також здебільшого невимогливі: ви розмістили їхній лінк — вони й раді. :)

Зареєструватись у RotaPost можете за цим посиланням.

GoGetLinks

Біржа вічних лінків GoGetLinks
Тутешні оптимізатори платять за лінки більше, ніж, наприклад, в RotaPost, але й вимоги до розміщення посилань у них на порядок вищі. Коли ви додаватимете сайт до цієї біржі, вас попросять описати його ще й англійською мовою.

Зареєструватись у GoGetLinks можете за цим посиланням.

GetGoodLinks

Біржа вічних лінків GetGoodLinks
Основна «фішка» цієї біржі в тому, що вона «заточена» під просування сайтів у пошуковій системі Google. Тому тут будуть звертати увагу насамперед на показник Google PR вашого сайту.

Зареєструватись у GetGoodLinks можете за цим посиланням.

Як отримати зароблені на біржі лінків гроші?

Найпростіший спосіб — це завести собі гаманець у WebMoney.

Далі номер гаманця прописуєте у налаштуваннях платежів в акаунті біржі, в якій ви зареєструвалися. Після того, як оптимізатор схвалив виконане вами завдання, сплачені ним гроші накопичуються на вашому рахунку в біржі. Як тільки сума зароблених коштів перевищить суму, еквівалентну 4 дол. США, ви зможете ці гроші перекинути на свій гаманець у WebMoney, а відтак перевести в готівку.

Робоча валюта бірж лінків — російський рубль і долар США. RotaPost працює виключно з рублем. У WebMoney ви завжди зможете обміняти рублі на долари чи навіть гривні за прийнятним курсом.

Що варто знати, починаючи працювати на біржах лінків?

Найголовніше, ви маєте дотримуватись правил біржі.

Не можна знімати проплачене посилання після того, як ви отримали за нього від оптимізатора гроші. Інакше на цьому ваш досвід співпраці з біржею завершиться.

Не захоплюйтесь розміщенням проплачених посилань. Це дивно звучить, але ви маєте підходити до цього способу заробітку помірковано. Справа в тому, що пошукові системи не толерують як сайти, яких викривають у просуванні за рахунок купівлі лінків, так і сайти, які розміщують у себе лінки за гроші. Адже таким чином викривлюються результати пошуку. Тому намагайтеся:

 

  • розміщувати лінки близькі до тематики вашого ресурсу;
  • розміщувати лінки на сайти із показниками PageRank і тІЦ вищими від «нуля» (як це перевірити, ви вже знаєте);
  • робити так, щоб проплачені лінки виглядали на вашому сайті максимально природньо;
  • не розміщувати в одній публікації більше одного проплаченого посилання.

 

Василь Хомин,
«Прес-Центр»


Ми в соцмережах: Facebook, Twitter, Google+, ВКонтакте

19.04.2012

Твіт
Перегляди: 4694 | Рубрика: | Ключові слова: заробіток, link, ссылка, RotaPost, лінк, постовий, монетизація, гіперпосилання, сайт, інтернет-видання


Схожі публікації:
  • Скільки коштують львівські сайти (інфографіка)
  • 4 біржі купівлі-продажу лінків, якими не гребує серйозне онлайн-видання
  • Ігор Балинський: «Новини в онлайн-виданні – це пекельна робота»
  • Інтерньюз-Україна запрошує онлайн-ресурси на навчання з мультимедіа та монетизації


Хто не читає «Львівські Новини», той москаль ;)

Читати @Lviv_Novyny



comments powered by Disqus




©2008-2015 Прес-Центр
Використовуючи матеріали з "Прес-Центру" не забувайте на нас посилатися

Львівські новини Прес-Центрувімкнено Google+

Copyright MyCorp © 2025 |