Скрипт Вконтакте Like ?> Скрипт Вконтакте Like ?>
Що нового «FM Галичина» запропонувала слухачам у новому сезоні | |
На початку листопада працівники радіостанції «FM Галичина» дружно поміняли свої аватарки на «Фейсбуці». На нових світлинах усі вони були зображені із дивним знаком, намальованим на обличчі. «Що сталось? То якийсь такий флешмоб?», — цікавились френди. Насправді таким чином «галичани» сигналізували про початок нового сезону. Урочисто його презентували минулої п’ятниці, 21 листопада, у готельному комплексі RIUS у Львові. Як пояснила під час презентації бренд-менеджер «FM Галичина» Галина Батюсь, знак на обличчі, який так спантеличив користувачів соцмереж, — це фрагмент українського орнаменту. Червоний і чорний кольори, у яких він виконаний, символізують коктейль із радості і смутку, який вкотре в історії довелося скуштувати українцям. Петро Колодій, голова Львівської облради, чекає на початок презентації нового сезону на "FM Галичина" Зміни, що відбулись в Україні упродовж цього року, позначились на концепції нового сезону на «FM Галичина», повідомила директор радіостанції Олександра Гнатик: «Новий сезон на файному радіо «FM Галичина» стартував під гаслом «Змінилась Україна — змінились ми!». Гасло обрали не випадково, оскільки в ході подій, які карколомно змінили долю України, зміни відчув кожен українець. Не виняток і «FM Галичина». У новому сезоні радіостанція помітно оновила сітку мовлення, запустивши низку нових програм. «Деталі тижня». Досі на «FM Галичина» були лише короткі щогодинні випуски новин. Відтепер з’явилась підсумкова інформаційно-аналітична програма з аналізом основних подій тижня, що минув, у регіоні, країні та світі, а також прогнозами про вплив цих подій безпосередньо на слухача. «У FM-просторі наразі немає аналогів такої програми», — наголосила керівник інформаційного відділу «FM Галичина» Ірина Процик. Програма виходить щосуботи, об 11:00 год. Тривалість: 1 год. «Дефіляда». Програма Лілі Ваврін. У прес-релізі зазначено, що ця програма «запрезентує ведучу як інтелігентну, модну, світську львівську пані, яка завжди в курсі всіх подій». У програмі передбачені рубрики «Підслухано, та не факт» — цікаві маловідомі факти з реального життя відомих людей, «Етикет на хлопський розум» — доступно про правила поведінки у різних ситуаціях, «Народний комік» — гра зі слухачами, в якій їм потрібно буде дотепно закінчити відомі українські приказки. Прорама в ефірі у будні, з 14:00 по 18:00 год. «Друзі онлайн». Нове вечірнє шоу з ведучими Галиною Батюсь та Максимом Романюком. Форматом шоу передбачено інтерактив зі слухачами за посередництвом онлайн-чату. Програма виходить у робочі дні, з 18:00 по 20:00. У попередньому сезоні у цей час слухачі мали змогу чути шоу «18+» з Юлою Бєльською та Дмитром Корнелюком. У новому сезоні їх перекинули на ранкове шоу «Ранок без рамок». «З бабиного капелюха». Авторська програма Галини Батюсь про українську музику ХХ століття. Передбачено розповіді про українських композиторів і співаків, а також прослуховування пісень тих часів. Програма виходитиме у суботу і неділю, з 17:30 по 18:00. У сезоні 2014/2015 в ефір «FM Галичина» повернулась «Файна рандка». На радіостанції зазначають, що про це попросили самі слухачі. Тільки тепер, окрім Еріки, у програми буде ще один ведучий — Сашко Кучер. Графік виходу в ефір: субота і неділя, з 12:00 по 15:00. Освіжила «FM Галичина» і звукове оформлення. Над ним попрацювали львівський гурт Green Silence та співачка Олеся Киричук. Ведучий радіостанції озвучив низку промороликів і міні-театрів, які з гумором та іронією розповідають про галичан у новий час. А Дзідзьо доклався до музичного оформлення програми вітань «Привітанка» з Діанкою. Директор радіостанції Олександра Гнатик під час презентації похвалилась, що компанія GfK визнала «FM Галичина» найлояльнішим радіо, за результатами всеукраїнського дослідження радіослухання. «Це означає, що кожен третій слухач, почувши нас, залишається з нами назавжди», — пояснила вона. Радіо «FM Галичина» розпочало мовлення у 2010 році. На сьогодні охоплює 14 частот у Львові і Львівській області, а також у Тернополі, Луцьку та Шацьку. Прогнозована сукупна цільова аудиторія радіомережі, за даними радіостанції, складає понад 2 млн. слухачів. Радіостанція входить до медіа-холдингу братів Ярослава і Богдана Дубневичів разом з газетою «Львівська газета», телестудією «Гал-ТБ» та інтернет-виданням «Галнет».
Ми в соцмережах: Facebook, Twitter, Google+, ВКонтакте 01.12.2014 | |
Перегляди: 4474 |
Рубрика: Статті |
Ключові слова: |
©2008-2015 Прес-Центр Використовуючи матеріали з "Прес-Центру" не забувайте на нас посилатися |