Головна » Статті » Прес-релізи » Суспільство |
Логотип конкурсу ПРЕС-РЕЛІЗ
16.03.2009 У всеукраїнському конкурсі серед журналістів «Правда для людей» львівський тижневик «Агенції журналістських розслідувань» – газета «Інформатор» – виборола перше місце у номінації за кращу друковану публікацію. Такий конкурс зі споживчої журналістики проходив в Україні вперше. Участь у ньому взяли більш ніж 120 кореспондентів столичних та регіональних видань, які представили на розгляд журі майже 290 робіт. Організаторами спільного проекту виступили Європейський Союз та Програма розвитку ООН разом із Інститутом масової інформації. Змагання серед журналістів мало визначити ті газетні видання, теле- та радіопрограми, які найкраще в Україні висвітлюють питання захисту прав споживачів та проблеми якості товарів і послуг. «Ми дуже ретельно, до кожного речення і слова, вивчали всі журналістські роботи, – каже голова журі Тетяна Лєбєдєва, почесний голова Незалежної асоціації телерадіомовників. – Багато і гаряче сперечалися, але щодо кращої друкованої публікації думка журі була одностайною: переможцем визнати тижневик “Інформатор”». Отож, «золоту нагороду» в конкурсі споживчої журналістики команді газети «Інформатор» урочисто вручив експерт ЄС, доктор Хайнц Вільнат, керівник Департаменту європейського та міжнародного співробітництва Інституту споживчих досліджень «Штіфтунґ Варентест» (Німеччина). Друге місце – і відповідно «срібну нагороду» – здобуло інше авторитетне українське видання, тижневик «Дзеркало тижня». У номінації «за кращий телесюжет чи програму» перше місце дісталося телеканалу «ІCTV», а срібну нагороду виборов телеканал «Інтер».
| |
Категорія: Суспільство | Опубліковано: 16.03.2009 13:48 Ключові слова: | |
| Коментарі: 4 |
Усього коментарів: 4 | ||||||||||
|