Головна » Статті » Новини мас-медіа » Львів |
Фото: з архіву Березень 2009 року - рекордний за кількістю «джинсових»
матеріалів на Львівщині. Лідером стала газета «Новий погляд», повідомляє «Телекритика»
з посиланням на Інститут масової інформації. Про це свідчать результати моніторингу львівських
друкованих ЗМІ, проведеного членами ГО «Центр «Журналістський правозахист» із 1
березня до 29 березня 2009 року. Найбільше інформацій без грифу «реклама» з'явилося у
таких виданнях: «Новий погляд» - 11; «Суботня пошта» - 9; «Високий замок» - 8;
«Ратуша» - 7. Експерт Олег Онисько прогнозує, що із кожним днем
наближення до виборів хвиля «джинси» все наростатиме. Відбувся також моніторинг інтернет-видань за період із
1-го до 31 березня. У рамках моніторингу переглянуто матеріали із чотирьох
сайтів - portal.lviv.ua, vgolos.com.ua, zik.com.ua, zaxid.net. На сайті vgolos.com.ua
виділено один текст із прихованою рекламою. Експерти зазначають, що сайт
демонструє певні політичні симпатії та антипатії. На portal.lviv.ua
знайдено два можливо замовні тексти. Проект проходить за сприяння Фонду розвитку ЗМІ
Посольства США в Україні. Як повідомляв «Прес-Центр», в ході моніторингу львівської
преси упродовж грудня 2008 року експерти виявили найбільше «заказух» у газеті
«Високий замок».
| |
Категорія: Львів | Опубліковано: 02.04.2009 13:39 Ключові слова: | |
Усього коментарів: 0 | |
©2008-2012 Прес-Центр Використовуючи матеріали з "Прес-Центру" не забувайте на нас посилатися |