Меню

Розділи новин

Пошук




Публікації

Головна » Статті » Новини мас-медіа » Україна


З Інтернет-рекламою в новому році буде «туго» - експерти

Фото: mediabusiness.com.ua

 

 
 
 
 
 
 
 
 
Січень 2009 року може стати для ринку Інтернет-реклами одним із найважчих періодів за останні декілька років – багато сайтів можуть залишитися без реклами.

 

Про це розповіли учасники ринку на круглому столі Української асоціації Інтернет-реклами (УАІР), передає «МедіаБізнес».

 

За словами представників рекламних агентств, найбільші рекламодавці досі не заявили свої бюджети на наступний рік, тоді як зазвичай вони це робити вже у листопаді.

 

«Через це у січні 2009 року багато сайтів можуть просто залишитися без реклами», - сказав директор з маркетингу компанії «Мета» Олексій Чуксін.

 

Затримка із затвердженням бюджетів, вважають експерти, повязана з тим, що рекламодавці не можуть домовитися з телеканалами, в якій валюті встановлювати ціну на рекламу на наступний рік. З Інтернет-носіями рекламодавці почнуть працювати після того, як вирішать питання із телевізійниками.

 

Дослідники вважають, що наступного року, попри кризу, ринок Інтернет-реклами буде зростати на фоні інших каналів реклами. «Наш середній прогноз зростання на наступний рік – 25%. За найпесимістичнішими оцінками зростання буде 0%», - зазначив директор з досліджень агентства Cortex Олексій Бакун.

 

У 2008 р. ринок Інтернет-реклами в Україні зріс на 89%, за даними Cortex. Обєм ринку за цей рік складе близько 19 млн. дол., прогнозує Всеукраїнська рекламна коаліція.

 

 

«Прес-Центр»

Категорія: Україна | Опубліковано: 17.12.2008 11:02
Ключові слова:



| Коментарі: 2
Усього коментарів: 2
17.12.2008 Спам
) спасибо за критику. впредь постараемся делать сайты лучше. а может, вы представляете какой-нибудь интернет-ресурс - хотелось бы посмотреть, поучиться

17.12.2008 Спам
1. skjsaga [Матеріал]
сайт ужасный, сразу видно - делали хреновы канапочники-галычане

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
©2008-2012 Прес-Центр
Використовуючи матеріали з "Прес-Центру" не забувайте на нас посилатися