Головна » Статті » Новини мас-медіа » Україна |
«Мегаспорт»
не змінить формату, проте відбудеться ребрендинг телеканалу, який завершиться
до нового телесезону – весни 2010 року. Про це
сказано в офіційному коментарі PR-служби медіагрупи «Інтер» стосовно змін на
телеканалі, передає «Телекритика». «Якщо
подивитися на сьогоднішній профіль аудиторії каналу, то домінують чоловіки 55+.
Не відмовляючись від цього глядача, ми плануємо розширити аудиторію, залучити
на канал молодого глядача, а також жінок», — заявляє PR-служба. Олександр
Кравцов, який за інформацією «Телекритики» із завтрашнього дня очолить канал, є
керівником проекту з ребрендингу. За його словами, «Мегаспорт» стане більш
екстремальним, змагально-розважальним. «Ми хочемо
показати спорт не лише в його класичному вигляді, але й запропонувати інші
яскраві, видовищні змагальні формати», — зазначає він. Як уточнили
в PR-службі, частина співробітників «Мегаспорту» залишається працювати на
каналі, частині запропонують «нові можливості» в рамках групи «Інтер або ж
компенсацію згідно з чинним законодавством. Нагадаємо,
раніше припускалось, що «Мегаспорт» можуть закрити.
| |
Категорія: Україна | Опубліковано: 26.10.2009 18:35 Ключові слова: | |
| Коментарі: 1 |
Усього коментарів: 1 | ||
|