Неділя, 29.06.2025, 10:13
Головна | Реєстрація | Вхід | RSS

Меню

  • Усі публікації
  • Новини
  • Статті
  • Інтерв'ю
  • Оффтоп
  • Джинса
  • Повідомити новину
  • Архів
  • Про блог


Твіти @Lviv_Novyny

Бізнес запросив журналістів на відверту розмову


Храм Кхаджурахо в Індії

Чого хоче бізнес від медіа? Чого хочуть медіа від бізнесу?

Декілька років тому ми з друзями робили у Львові газету. Розповсюджували її безкоштовно через мережу кафе і ресторанів, які тоді якраз стали з’являтись у місті як гриби після дощу. Частину накладу роздавали промоутери у людних місцях. Газета існувала на інвестиції місцевих підприємців та з рекламних надходжень. Це був чистої води бізнес-проект. Уже через пару місяців ми вийшли в «нуль», а потім отримали перші, хоч і незначні, прибутки.

В редакції панувала тотальна оптимізація. Над газетою працювали менше десяти людей, і при цьому щотижня ми видавали на-гора свіжий номер на 32-сторінках, включно з телепрограмою. Економили на всьому, на чому тільки можна було — на друкарні (друкували газету в Тернополі), на папері, на гонорарах. І незважаючи на це, навіть при певних позитивних результатах, серйозних доходів ми не бачили.

Наші рекламщики постійно скаржились, що набрати в номер рекламу надзвичайно складно. А далі довго пояснювали, чому так — бо всіх «жирних» рекламодавців розібрали «Експрес» з «Високим Замком», бо у великих національних компаній бюджети розподіляються в Києві, а львівські фірми здебільшого рекламу в пресу не дають, бо столичні рекламні агентства працюють лише з рейтинговими виданнями, а ми не можемо собі дозволити заплатити за включення до рейтингу.

Але найчастіше таки чули від них, що наші підприємства банально не хочуть витрачатись на рекламу.

Врешті-решт газета закрилась.

Я згадав про цю історію, бо під час Львівського медіа форуму, який проходив нещодавно, серед іншого, відбулась дискусія на тему «Чого хоче бізнес від медіа? Чого хочуть медіа від бізнесу?». Назва промовиста. Подискутувати на цю тему прийшли: з боку медіа — засновник сайту «MediaPort» (Харків) Зураб Аласанія та виконавчий директор асоціації «Індустріальний Телевізійний Комітет» Катерина Котенко; з боку бізнесу — перший заступник голови правління «Кредобанку» Марцін Куксіновіч, прес-секретар цього ж банку Віктор Гальчинський та експерт із зовнішніх зв’язків Західного територіального управління компанії «МТС-Україна» Володимир Хіцяк. Ініціював дискусію бізнес.

Читати далі… (перехід на сайт «Прибуток»)


«Прес-Центр»

Ми в соцмережах: Facebook, Twitter, Google+, ВКонтакте

12.06.2013

Твіт
Перегляди: 2105 | Рубрика: Новини | Ключові слова: дискусія, Львівський медіа форум, Катерина Котенко, Володимир Хіцяк, реклама, Марцін Куксіновіч, джинса, Зураб Аласанія, Віктор Гальчинський


Схожі публікації:
  • Сергій Трухімович: «Джинса» дає можливість журналістам заробити»
  • Сплав журналістів по Дністру на катамаранах ледве не перетворився на трагедію
  • Чи готове суспільство до майбутнього без газет і журналів?
  • Проблеми інтернет-журналістики очима регіональних журналістів


Хто не читає «Львівські Новини», той москаль ;)

Читати @Lviv_Novyny



comments powered by Disqus




©2008-2015 Прес-Центр
Використовуючи матеріали з "Прес-Центру" не забувайте на нас посилатися

Львівські новини Прес-Центрувімкнено Google+

Copyright MyCorp © 2025 |