PageRank, або PR, — це колись був ключовий показник авторитетності сайту в очах пошукового гіганта за шкалою від 0 до 10. Чим вищий у сайту був PR, тим авторитетнішим він вважався і тим вище в пошуковій видачі знаходився, а відтак мав більше трафіку з Google.
В «Дивись.інфо» з’явилась ще одна вакансія. Редакція інтернет-видання шукає у Львові рекламного агента. Це має бути «молода, активна людина, яка вміє спілкуватись з людьми, переконувати і виконувати поставлене завдання».
В українських медіа у 2014 році була унікальна нагода здійснити якісний ривок, використавши підвищений інтерес суспільства до драматичних подій в країні. Проте медіа цю нагоду упустили, вважає засновник і головний редактор сайту «Петро і Мазепа» Олександр Нойнець.